Mai mult de zece marci de volum de pe piata locala, care detin impreuna peste 80% din piata, incearca sa-i convinga acum pe potentialii clienti, punand la bataie bugete de promovare de zeci de mii de euro.
Daca pana acum reclamele auto lipseau aproape cu desavarsire, in ultima perioada situatia s-a schimbat radical. Asa cum era de asteptat, pretul este elementul central al campaniilor de marketing, acesta fiind si criteriul luat in calcul in realizarea topului Business Magazin, care este alcatuit numai din modele care dispun de aer conditionat, acestea reprezentand aproape 99% din piata totala.
1. Chevrolet Spark - 3.575 de euro
2. Renault Symbol 1.2 i - 4.650 euro
3. Fiat Panda 1.2 i - 5.175 euro
4. Chevrolet Aveo Sedan 1.2 i - 5.200 euro
5. Dacia Logan - 5.239 euro
6. Hyundai i10 - 5.261 euro
7. Citroen C3 - 5.920 euro
8. Peugeot 206 - 6.734 euro
9. Opel Corsa - 6.850 euro
10. Mitsubishi Colt - 6.898 euro