Oficiul de inmatriculari auto german KBA a anuntat ca inmatricularile de autovehicule noi sub marcile Renault si Dacia in Germania au crescut, in termeni anuali, cu 64,7% in noiembrie, la 18.870 de unitati, in timp ce piata germana a urcat cu 19,7%, la 279.725 unitati.
Renault si Dacia au avut o cota de piata de 6,7% in noiembrie, in scadere usoara de la 7,1% in octombrie, anunta Antena 3 care citeaza Mediafax.
Renault s-a clasat pe pozitia a saptea pe piata auto germana, in urma Volkswagen (cota de piata de 23%), Mercedes (9,5%), Opel (8,2%), Audi (8,1%), Ford (7%), respectiv inmatricularile cumulate ale marcilor BMW si Mini (6,9%).
In primele unsprezece luni ale anului, vanzarile Renault si Dacia s-au apreciat cu 55,3%, la 215.322 unitati, raportat la perioada ianuarie-noiembrie 2008.