Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Presa belgiana: Succesul Renault cu Dacia, o strategie urmarita si de alte companii

Presa belgiana: Succesul Renault cu Dacia, o strategie urmarita si de alte companii


Succesul inregistrat de Dacia, divizia low-cost a grupului francez Renault, ar putea reprezenta un model de urmat si pentru alte companii auto, scrie cotidianul belgian La Derniere Heure.

In doar sase ani de la renasterea sa, marca de origine romana a reusit sa atinga o cota de piata in Europa de Vest mai mare decat cele inregistrate de Honda, Mazda, Mitsubishi, Suzuki, Chevrolet, Alfa Romeo sau alte marci existente de decenii in peisajul industriei auto.

"Ce ar putea determina alte companii sa intre pe segmentul low-cost? Este foarte probabil ca cererea crescuta din partea pietelor emergente pentru masini cu dotari de baza sa-i determine pe constructori sa dezvolte modele cu costuri scazute", se arata in articolul publicat de La Derniere Heure.

Citeste mai multe despre Presa belgiana: Succesul Renault cu Dacia, o strategie urmarita si de alte companii pe Ziare.com.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1590 ori