Fine dining de 500.000 euro: Wagyu si vita australiana intr-un loc select din Bucuresti

Joi, 05 Martie 2015, ora 12:39
3529 citiri
Fine dining de 500.000 euro: Wagyu si vita australiana intr-un loc select din Bucuresti
Foto: The Beef Club

Dragos Panait, proprietarul restaurantului Red Angus, din Centrul Vechi, anunta deschiderea unui nou proiect culinar, The Beef Club, rezultatul unei investitii de 500.000 de euro in zona Dorobanti, langa Televiziunea Romana.

Restaurantul vine cu o noua abordare pentru iubitorii de "haute cuisine": printre noile ingrediente din meniu se numara si carnea de vita Wagyu, cea mai scumpa din lume, pentru cei care vor sa incerce un tomahawk - antricot de vita cu os, care are intre 1,5 si 2,5 kilograme.

Nu lipsesc nici homarii, care pot fi alesi direct din acvariul restaurantului.

Cu toate acestea, accentul este pus pe carnea de vita australiana, spune Dragos Panait.

In plus, in meniul The Beef Club se remarca o serie de combinatii subtile de arome si texturi - tartar de vita cu chipsuri cu ulei de trufe, foie gras de casa, cu dulceata de ceapa si vin de Porto, creveti in infuzie de mango.

Meniul de bauturi cuprinde cele mai rafinate vinuri, printre care se remarca Chateau Petrus, Grand Vin, POMEROL, 2002, "un rasfat pentru cunoscatori", puncteaza antreprenorul.

Un pas inainte spre fine dining

"Dupa o experienta de 5 ani in industria ospitalitatii, crearea unei noi linii de business sub numele The Beef Club a venit ca un pas natural.

Am considerat ca putem trece la un alt nivel, asa ca noul restaurant urmareste sa ofere oaspetilor sai o experienta rafinata, subtila, care sa se distinga prin constanta in calitate si prin produsele culinare de top.

Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, restaurantul nostru din Centrul Istoric, care abordeaza segmentul de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium, de fine dining", afirma Dragos Panait, proprietarul restaurantului.

Restaurantul are o capacitate de 76 de locuri si functioneaza in fiecare zi, de la ora 12:00, pana la ultimul client.

150 de oaspeti pe zi; nota - 180 de lei de persoana

Cat despre asteptarile financiare, Dragos Panait mentioneaza in primul rand ca mizeaza pe ideea de "club", de comunitate a iubitorilor de bun gust.

"Preconizam o nota de plata medie de 180 de lei de persoana si un numar mediu de 150 de oaspeti pe zi. Nu urmarim o rotatie mare a numarului de clienti, dorim ca oaspetii nostri sa se simta bine primiti, sa interactionam cu ei si sa cream in jurul The Beef Club o comunitate.

Valorile The Beef Club sunt recunoastere, apartenenta si constanta in calitate. Dorim sa ne pozitionam drept restaurantul in care mergi atunci cand nu iti permiti sa dai gres", spune Dragos Panait.

Operative Steakhouse Group este unul dintre primii jucatori care a introdus pe piata restaurantelor romanesti conceptul de steakhouse, in anul 2010.

Societatea a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 2.874.663 lei, iar, pentru anul 2015, previzioneaza o crestere de 45%.

#The Beef Club Bucuresti, #vita Wagyu Bucuresti, #vita australiana Bucuresti , #Restaurante