Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

interviu Danny Barakat

Libanezul care le da romanilor de mancare ca la mama (lui) acasa: Merge struna in Bucuresti!

Libanezul care le da romanilor de mancare ca la mama (lui) acasa: Merge struna in Bucuresti!
Danny Barakat a studiat Managementul Hotelier in Liban si a lucrat in diferite lanturi de cinci stele din Beirut (Liban), Dubai (Emiratele Arabe Unite), Doha (Qatar) si Kuweit, in hoteluri de renume ca Rotana, Moevenpick si Jumeirah.

In clipa de fata este Managing Director in cadrul Administrators Europe SRL, compania care detine restaurantele K-Grill, create pentru a reflecta gastronomia moleculara si o atentie deosebita pentru prezentarea mancarurilor.

Iubeste mancarea libaneza si asemanarile pe care le-a gasit intre poporul roman si cel libanez, din punct de vedere gastronomic, iar pasiunea sa l-a ajutat sa-si dea seama imediat ce ar manca la pranz corporatistii din Piata Victoriei, dar si la ce-ar pofti romanii dupa o sesiune de cumparaturi de weekend la mall.

Mizand pe un design atragator si contemporan, pe mancare gatita "ca la mama acasa" in Liban si pe interactiune speciala cu clientul, Danny Barakat e pregatit sa cucereasca si urmatoarele mall-uri care vor aparea in Bucuresti, dupa ce a dat lovitura in Baneasa, Mega Mall si Victoriei.

Cand si de ce v-ati mutat in Romania?

M-am mutat in Bucuresti in octombrie 2013, pentru a porni aceasta afacere si pentru a dezvolta conceptul K-Grill. Romania se afla in capul listei datorita unor multitudini de factori care au contribuit la un plan solid si usor de dus pana la capat.

Bucurestiul s-a schimbat mult in ultima vreme si s-a dovedit un loc excelent in care sa pornesti un business gastronomic, luand in considerare cresterea din acest domeniu si cererea mare pentru bucatariile cu specific.

Sunt o multime de mall-uri noi in acest oras, iar cererea e tot mai mare pentru specialitatile culinare.

Cand ati deschis primul restaurant?

In acest moment avem deschise trei locuri in Bucuresti: cel din Piata Victoriei a avut inaugurarea in noiembrie 2013; au urmat restaurantul din Mega Mall, in mai 2015 si cel din Baneasa, in iulie 2015.

Succesul din Piata Victoriei v-a determinat sa investiti in continuare?

Da, business-ul merge bine, iar rabdarea este intotdeauna secretul in orice noua afacere, judecand dupa concurenta acerba din piata.

Clientii din Piata Victoriei sunt clienti fideli, datorita numarului mare de birouri din zona. Acesta este un aspect pozitiv: avem o multime de clienti la ora pranzului si facem si livrari la birou. Insa afacerea incetineste in weekend-uri, cand nimeni nu mai vine la birou.

Ce asteptari aveti de la restaurantele din mall?

Deschiderea din Mega Mall a fost o provocare, intrucat centrul comercial s-a deschis la inceputul verii, cand oamenii prefera mai mult activitatile in aer liber, iar vara care a trecut a fost lunga si frumoasa.

Cu toate acestea, incepand cu luna septembrie am inceput sa observam schimbari in traficul din mall, care pare din ce in ce mai atractiv pentru clienti.

In consecinta, am decis sa deschidem si o cafenea in acelasi mall, in octombrie, si speram ca tot mai mult bucuresteni vor vizita Mega Mall, intrucat acolo gasesc o multime de atractii.

Ati observat o anumita cerere din partea clientilor? Cum v-ati gandit la aceasta cafenea?

Da, intr-adevar, deschiderea Kafee-in a avut loc in urma unei analize mai prounde a cererilor venite din partea clientilor. Astfel, am dezvoltat spatiul, adaugand o zona speciala in care acestia pot savura o cafea sau pot organiza chiar si intalniri.

Care este publicul-tinta?

La Kafee-in fiecare client isi gaseste locul. Majoritatea clientilor care vin dimineata vin aici pentru o intalnire sau pur si simplu pentru o pauza de cafea.

Sunt si o multime de oameni care savureaza o cafea intr-o sesiune de shopping sau dupa masa.

Avem o varietate de 40 de tipuri de cafea, dar si deserturi pentru toate gusturile.

Care este investitia intr-un restaurat K-Grill?

Investitia din Mega Mall, spre exemplu, a fost mult mai mare decat in restaurantul din Piata Victoriei sau in cel din Baneasa, pentru ca avem un spatiu mai mare.

Suntem inconjurati de parteneri de afaceri extraordinari, iar proprietarii au o experienta vasta in operatiunile Food & Beverage.

Una din investitiile majore este in colegii nostri, un activ foarte important intrucat calitatea produselor trebuie sa-i satisfaca pe clienti.

Noi credem in puterea de a crea o experienta pentru fiecare client in parte, nu doar o masa de pranz rapida.

Ce planuri mai aveti pentru business-ul K-Grill?

In acest moment avem doua contracte semnate si incheiate pentru 2016, pentru ParkLake Mall din Titan si Veranda Shopping Center din Obor.

Cum ati anticipat ca un lant de restaurante cu mancare libaneza ar avea succes in Romania?

Mancarea libaneza este una dintre specialitatile indragite atat de romani, cat si de expatii care traiesc aici. Nu am intampinat dificultati in a introduce meniul nostru pe piata, intrucat lumea e bine familiarizata cu bucataria noastra.

Romanii si libanezii se aseamana foarte mult, din punctul nostru de vedere, ambele natiuni avand o pasiune pentru mancare si o capacitate de a depista mancarea bine gatita si cu arome pe gustul lor.

Ideea s-a nascut dintr-o nevoie a pietei pentru un astfel de concept, care sa se concentreze pe produse de cea mai inalta calitate, servite rapid si prietenos.

Mancarea noastra este 100% proaspata si nu include coloranti sau conservanti. In plus, se bazeaza pe retete autentice, folosite in orice casa libaneza. Exact cum gatesc mamele noastre acasa.

Sunteti pasionat de mancarea dvs. traditionala?

Orice libanez invata inca din frageda pruncie ce sa manance si cum sa manance. In acest context, avem o varietate foarte mare de specialitati la fiecare masa. Avem o bucatarie bogata, bazata pe ingrediente proaspete si amestecuri interesante.

Pasiunea mea pentru mancare a inceput, asadar, in urma cu foarte mult timp, si de aceea am studiat managementul hotelurilor si restaurantelor si mi-am creat o cariera de peste 16 ani in acest domeniu.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 7466 ori