Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cosmote - cel mai premiat brand in cadrul EFFIE 2007

Cosmote - cel mai premiat brand in cadrul EFFIE 2007

Brandul Cosmote Romania a primit cele mai multe distinctii in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor de publicitate EFFIE 2007, ce a avut loc saptamana trecuta, la Bucuresti.

Operatorul de telefonie mobile a primit trei premii pentru cele mai eficiente campanii de marketing, care au avut rezultate deosebite in sectorul de telecomunicatii, in anul 2006.

Cele trei campanii de marketing, elaborate de echipa de Marketing & Comunicare a Cosmote impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley&Holmes, au fost premiate pentru rezultatele spectaculoase si contributia la cresterea semnificativa a cotei de piata. Cele doua campanii pentru segmentul prepaid, "Singur" - pentru extra optiunea de 300 minute si 300 SMS-uri in retea, si "Revolutia" - pentru extra optiunea de 2.000 de minute in retea, au generat o crestere de peste 600% a noilor activari, in comparatie cu o perioada obisnuita, se arata in comunicatul companiei.

De asemenea, campaniile Cosmote, incepand cu "Revolutia", au marcat un moment de referinta atat pentru companie din punct de vedere al notorietatii si preferintei brandului, cat si pentru intreaga piata de telecomunicatii mobile din Romania, unde a impus noi standarde prin introducerea ofertelor relevante si accesibile comunicate intr-un mod direct, aproape de consumator.

Campania "Acoperirea", prin care Cosmote a comunicat imbunatatirea semnificativa a acoperirii retelei la nivel national, a contribuit la cresterea cu peste 23% a perceptiei pozitive in randul consumatorilor, dupa numai 3 luni de difuzare.

Premiile EFFIE sunt acordate ca recunoastere pentru strategii eficiente si idei creative care contribuie la realizarea obiectivelor de marketing, in baza rezultatelor calculate riguros si obiectiv.

Cosmote Romania, membra a Cosmote Group, s-a lansat in decembrie 2005 si a inregistrat, dupa primul an operational in Romania, un numar de peste 1,23 milioane de utilizatori si o cota de piata de peste 7%. Grupul desfasoara operatiuni de succes in cinci tari din Sud Estul Europei - Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si FYROM - prin companiile locale Cosmote Grecia, Cosmote Romania, GLOBUL, AMC si COSMOFON si inregistreaza peste 11,2 milioane de clienti in regiune.

Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1125 ori