Conferinta "Branduri, campanii eficiente" se va desfasura pe 28 aprilie 2015.
Evenimentul se adreseaza specialistilor si pasionatilor de advertising, branding, marketing sau PR, dar si managerilor sau studentilor de la facultati de comunicare, publicitate si relatii publice.
Evenimentul este organizat de PR2advertising.ro si moderat de Dorina Florea (TVR). Participarea este gratuita.
Speakerii conferintei:
Petrisor Obae, fondatorul Paginademedia.ro, distins cu Premiul de excelenta al IAA - International Advertising Association, este un jurnalist cu experienta in media: editor al fluxului Media&Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, sef departament media Evenimentul zilei. In cadrul evenimentului va face o trecere in revista a televiziunilor in cadrul unei prezentari cu tema "Branduri de televiziune".
Mugur Patrascu este Managing Partner al agentiei iLeo si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 15 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 12 ani in digital iar, prin intermediul prezentarii sale, va aborda subiectul eficientei utilitatii in comunicare.
Teodora Juravle va discuta despre branduri si campanii de promovare din perspectiva reprezentantului unui brand. Teodora este Marketing Communication Manager la Carrefour Romania si din aceasta pozitie coordoneaza activitatile de comunicare externa pe toate canalele de interactiune cu consumatorii (mass-media, digital, evenimente, PR), avand in vedere strategia multi-format a grupului Carrefour Romania - hypermarket, supermarket, proximitate, online.
Ioana Mucenic lucreaza in publictate de sase ani, dintre care patru i-a petrecut in propria companie. In 2006 a infiintat propria agentie de marketing experiential si, doi ani mai tarziu, a fondat o agentie de grafica si design publicitar.
Doru Panaitesu este economist (a terminat ASE Bucuresti), internaut, antreprenor, proprietarul unei miniretele de site-uri de nisa, social media nerd, dar si vorbitor la conferinte despre Marketing/Internet/New Media/Digital. Astfel, participarea la evenimentul "Branduri, campanii eficiente" i se potriveste perfect.
Adelina Oprea are o experienta de 4 ani in marketing online, iar zona de fashion este una dintre preferatele ei. A coordonat campaniile de rebranding pentru Zorilestore, a contribuit la creareasi lansarea proiectului Sandalandala, a revenit la fashion, pentru a conduce departamentul de marketing La Redoute, iar in prezent pregateste campania de lansare a unui start-up din zona de culinar, din pozitia de marketing & strategy manager.
Marius Nedelcu a reusit sa imbine cu succes muzica, sound-ul, cu managementul si marketingul. Timp de aproape un deceniu in lumina reflectoarelor de pe scena muzicii europene, Nedelcu a devenit in 2011 purtatorul de cuvant oficial pentru World Class Romania. El este cunoscut pentru abordarea managementului de afaceri pentru mai mult de opt ani si in prezent este director de marketing World Class Romania.
Raluca Georgescu este manager cu peste 10 ani de experienta in strategie si marketing online si Co-Organizator GPeC (cel mai important eveniment de e-commerce din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online).
Mai multe detalii despre eveniment si inscrieri, pe pr2advertising.ro.