Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, in crestere cu 67% fata de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP si Millward Brown, publicat miercuri.
Brandurile din sectorul tehnologiei domina topul celor mai valoaroase 10 branduri, dar a aparut si o surpriza, compania Malboro, care a urcat de pe locul 13 ocupat anul trecut pe pozitia 10.
Studiul realizat de Millward Brown foloseste pentru calcularea valorii brandurilor opiniile a aproximativ 2 milioane de posibili si actuali clienti ai unui brand, pe langa date financiare.
Astfel, brandul Apple valoreaza 247 miliarde de dolari, fiind cu 67% mai mare fata de anul trecut, potrivit calculelor Millward Brown.
"Apple a fost diferita, a iesit in evidenta", a explicat in raport directorul general al Millward Brown, Travyn Rhall.
In septembrie 2014 Apple a lansat iPhone 6, care a contribuit la un profit trimestrial net de 18 miliarde de dolari, cel mai ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoaroase branduri din lume" pe Ziare.com