Expozițiile și târgurile expoziționale au avut de suferit în ultimii doi ani și cu siguranță va mai dura o perioadă până când lucrurile vor reveni la normal. Cu toate acestea, cu pași mici, care implică multe măsuri de siguranță, târgurile expoziționale vor avea din nou loc.
Și vei vrea să fii pregătit pentru asta, în special pentru că primele târguri expoziționale post Covid-19 vor avea loc în curand. Pentru antreprenorii din fiecare industrie, expozițiile comerciale reprezină o idee mare, tentantă, dar uneori copleșitoare. Pe de o parte, acestea reprezintă o oportunitate pentru parteneri, utilizatori finali și presă. Pe de altă parte, costurile asociate târgurilor sunt uneori descurajante pentru companiile mai mici și pentru startup-uri, iar antreprenorii deseori nu știu de unde să înceapă: găsirea standului, folosirea unui pop up textil, conceperea unei strategii cap-coadă pentru eveniment.
Până la urmă, care este treaba cu târgurile? Sunt atât de grozave pe cât par? Merită banii și efortul? Răspunsul scurt este da - dacă este potrivit pentru afacerea dvs. Trucul pentru a avea un succes real este să găsești târgul expozițional potrivit pentru început. La fel ca în majoritatea strategiilor de marketing și PR, definirea pieței țintă este cel mai important pas pregătitor pentru a profita la maximum de experiența dvs. la expoziție.
1. Urmărește competitorii
În timp ce accentul dvs. este pus pe propriul produs și pe interacțiunile și perspectivele la târg, a fi în imediata apropiere a altor companii care comercializează aceleași produse sau servicii este un bonus. Vă oferă posibilitatea de a descoperi ceea ce este nou și interesant pe piață, astfel încât să puteți veni cu un plan de contracarare a acestuia.
2. Media
Aceeași competiție și tehnologie nouă pe care le puteți observa atrage o altă mulțime de interes clar - media. Fie că vorbim despre social media sau pur și simplu site-uri cu o autoritate mare în domeniul dumneavoastra, o mare concentrație de reporteri/infleunceri care scriu în mod specific despre industria dvs. este o oportunitate excelentă pentru proprietarii de afaceri de a o valorifica. Dacă reușiți să obțineți câteva interviuri sau chiar mențiuni într-o poveste mai largă, expoziția comercială devine una dintre cele mai ieftine moduri de a face PR și marketing. Trimiterea unui comunicat de presă bine elaborat sau ...citeste mai departe despre "Târguri și expoziții: merită efortul depus?" pe Ziare.com