Marketingul de conținut (cunoscut și sub denumirea de Content Marketing) reprezintă procesul de creare și partajare a unor informații, în mod eficient, astfel încât acestea să ajungă ușor la public. În acest fel companiile își cresc vizibilitatea și vânzările.
Însă cum se poate face acest lucru în mod corect și cum poți distribui ușor conținutul pe cele mai mari site-uri din România? Despre acest lucru vom vorbi în acest articol, astfel încât, după ce termini de citit să știi exact ce ai de făcut pentru a-ți crește afacerea.
Ce este marketingul de conținut și cum îl poți crea
Marketingul de conținut este procesul de creare și partajare a conținutului pentru a sprijini obiectivele afacerii tale. Dar conținutul nu înseamnă doar postări pe blog-ul site-ului tău, ci și infografice, videoclipuri, postări în Social Media, Studii de caz, și multe altele.
Tipul sau tipurile de conținut pe care trebuie să-l creezi, depinde de publicul căruia i te adresezi, dar și de obiectivele afacerii tale.
Este indicat să nu apelezi doar la un singur tip de conținut, deoarece, în acest mod, vei ajunge doar la persoanele care consumă acel tip de conținut.
Dacă scrii un articol, de exemplu, acesta va ajunge doar la persoanele care citesc articole pe site-ul pe care decizi să postezi. În cazul articolelor este indicat să creezi mai mult de un articol, astfel încât să le distribui pe numeroase site-uri, pentru a ajunge la cât mai multe persoane. Dar oamenii consumă conținut în mai multe moduri. Unii preferă să vizioneze videoclipuri, alții preferă să se informeze de pe rețelele de socializare. Tocmai de aceea, o diversificare a strategiei de marketing de conținut te va ajuta să ajungi mai ușor la publicul țintă. Iată prin ce tipuri de conținut poți face acest lucru cel mai ușor:
1. Postare de articole
Când vine vorba despre postarea de articole, vorbim atât de articole postate pe blogul site-ului tău, cât și de advertoriale postate pe cele mai importante site-uri din România. Articolele rămân una dintre cele mai eficiente modalități de a te face cunoscut de publicul larg, în mediul online.
Acestea pot oferi informații valoroase, pot construi o conștientizare a brandului și pot îmbunătăți poziționarea pe motoarele de căutare, dacă apelezi la articole SEO.
De asemenea, articolele pot fi educative, astfel încât să ajute la rezolvarea problemelor pub ...citeste mai departe despre "Strategii de marketing de conținut pe care să te bazezi pentru a avea succes în 2023. Cum să publici articole ușor și rapid" pe Ziare.com