Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Sfaturi care pot ajuta companiile romanesti sa nu dispara de pe Google in perioada crizei

Sfaturi care pot ajuta companiile romanesti sa nu dispara de pe Google in perioada crizei
Compania specializata in servicii complete de optimizare SEO si marketing online iAgency prezinta recomandari si sfaturi pentru afacerile fortate sa-si opreasca activitatea in aceasta perioada de criza.

Analiza a fost facuta de Ovidiu Joita, fondator iAgency si JediSEOSchool, care explica de ce renuntarea la SEO in perioada aceasta poate avea efecte devastatoare pe termen lung.

"Cu totii intelegem ca trecem printr-o perioada unica in istoria moderna. Se vorbeste deja de o criza economica puternica si, de data asta, are drept factor declansator o situatie medicala severa care afecteaza intreaga planeta.

Cel mai negru scenariu e o criza financiara si, asa cum o stim de la precedenta, care a avut loc in urma cu un deceniu, unele afaceri vor iesi de pe piata.

Insa lupta nu este pierduta inca, pentru ca acum este momentul cand antreprenorii trebuie sa ia masuri de scadere a costurilor si sa se asigure ca nu dispar din atentia clientilor", a explicat Ovidiu Joita.

Ce se intampla cu un site care este vizibil in Google, daca intrerupe serviciile de SEO?

Activitatea de SEO (Search Engine Optimization), cunoscuta si drept "optimizare SEO", trebuie privita ca o cursa nesfarsita de maraton. Toti alearga dupa pozitii fruntase in Google, pentru a fi gasiti de clientii lor pe cat mai multe cuvinte de cautare.

In momentul in care o afacere se opreste din "alergare", este depasita de ceilalti "alergatori". Daca are un avans important, devansarea se poate intampla intr-o luna sau chiar trei, dar e greu - aproape imposibil - de calculat un astfel de "avans".

Intr-o piata competitiva, pozitiile fruntase pot fi pierdute chiar de la o zi la alta.

De ce se intampla acest lucru?

Algoritmul Google cauta sa identifice site-urile care nu mai au activitate, site-urile despre care nu se "mai vorbeste", pentru ca in acest fel poate identifica business-urile care s-au inchis in mod real, dar ale caror site-uri inca exista.

Google nu vrea sa afiseze utilizatorilor site-uri care nu ofera informatii relevante sau nu pot sa onoreze comenzi, motiv pentru care a introdus aceste criterii de activitate in algoritm.

Un business sanatos creeaza continut proaspat pe site, iar oamenii vorbesc despre el, atat in retelele sociale, cat si pe alte platforme - de la bloguri si forumuri pana la publicatii online. Google va avantaja aceste site-uri care nu-si opresc activitatea nu doar in aceasta perioada.

In aceste conditii, oprirea serviciilor de SEO in perioada cr ...citeste mai departe despre "Sfaturi care pot ajuta companiile romanesti sa nu dispara de pe Google in perioada crizei" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 714 ori