Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Renault vrea sa se extinda in Orientul Mijlociu

Renault vrea sa se extinda in Orientul Mijlociu


Renault a prezentat un plan ambitios ce vizeaza extinderea in Orientul Mijlociu pana in 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile in regiune in urmatorii trei ani, transmite TradeArabia News Service.

Producatorul auto francez vrea sa vanda 75.000 de vehicule si sa-si tripleze cota de piata in Orientul Mijlociu la 3% pana in 2017, potrivit Agerpres

Peyman Kargar, vicepresedinte Renault pentru Africa, Orientul Mijlociu si India, a afirmat: 'Orientul Mijlociu este o regiune cheie pentru compania noastra. Am construit un plan ambitios pe trei ani pentru a ne majora gradual cota de piata. Anul 2015 va arata care sunt planurile noastre de viitor'.

Compania franceza se bazeaza pe pretul convenabil al modelelor din gama entry level, cum ar fi Duster, si pe cererea in crestere pentru noi modele, cum ar fi Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio R S si Captur.

Renault a inregistrat anul trecut o crestere de 39% a vanzarilor in Arabia Saudita, Bahrein, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Oman si Qatar (Consiliul de Cooperare al Golfului - GCC).

Cele mai bine vandute modele Renault in Arabia Saudita si in Emiratele Arabe Unite au fost anul trecut Duster si Fluence.

Cel mai bine vandut vehicul Renault din 2014 a fost SUV-ul Duster, comercializat atat sub marca Renault, cat si Dacia, 395.000 de exemplare din acest model fiind vandute anul trecut. Urmeaza Renault Clio (379.000 de unitati) si Logan, vandut sub ambele marci, cu 235.000 de unitati livrate.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit in opt ani un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Agerpres
Articol citit de 1291 ori