Renault porneste editia a patra a campaniei "Siguranta pentru toti"

Vineri, 21 Septembrie 2007, ora 14:01
1346 citiri

Compania Renault demareaza pentru al patrulea an consecutiv campania "Siguranta pentru toti", care se adreseaza elevilor de clasa a IV-a din toata tara. Anul acesta, sloganul campaniei este: "Imprieteneste-te cu zebra si castiga premii!"

Spre deosebire de anii precedenti, campania din 2007 are o amploare mult mai mare, gratie crearii unui site dedicat - wwW.sigurantapentrutoti.ro.

Site-ul ii ajuta pe copii nu doar sa se informeze, dar le ofera si posibilitatea sa-si exprime propria viziune asupra sigurantei rutiere, desenand si inscriindu-si lucrarile on line.

Utilizatorii site-ului vor vota lucrarile inscrise, iar scolile autorilor celor mai bune desene - 8 la numar - vor beneficia de cursuri si kit-uri de siguranta rutiera.

La sfarsitul cursurilor, elevii din cele 8 scoli vor avea din nou ocazia sa isi exprime prin arta (desen, teatru, muzica) ideile cu care au ramas in urma desfasurarii programului, cele mai bune 3 lucrari fiind premiate.

Programul "Siguranta pentru toti", se va derula intre 19 septembrie - 30 noiembrie si se va bucura de sustinerea Inspectoratului pentru Cercetarea si Prevenirea Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane si a Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineterului.

Campania se desfasoara in doua etape: prima consta in realizarea unui desen legat de mascota concursului (Zebra) si circulatia rutiera direct pe site-ul concursului - www.sigurantapentrutoti.ro. Copiii care viziteaza site-ul vor vota online desenele, urmand ca cele mai votate 8 desene sa se califice pentru cea de-a doua etapa. In cea de-a doua etapa, un reprezentant al Politiei Rutiere si unul al Renault vor sustine cursuri de siguranta rutiera in cele 8 scoli unde elevii castigatori invata.

Lansata in 2000, campania internationala "Siguranta pentru toti" are ca obiective informarea, sensibilizarea si educarea tinerilor cu privire la siguranta rutiera, inducandu-le acestora comportamentul ce trebuie adoptat din punct de vedere rutier, inca de la cea mai frageda varsta. Aceasta campanie reprezinta cea mai mare actiune realizata de catre un constructor de automobile la nivel mondial, cu 22 de tari implicate si peste 8 milioane de tineri informati.

Bloombiz

Bloombiz.ro Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...