Publicul tanar, targetul anului 2015 pentru alcopops

Miercuri, 21 Octombrie 2015, ora 17:11
1297 citiri
Publicul tanar, targetul anului 2015 pentru alcopops

Agentia Remark Studio a fost desemnata responsabila de creatia etichetelor pentru dezvoltarea marcii Stalinskaya Music.

Conceptul castigator implementat a fost ales in urma studiilor de piata realizate de producatorul Prodal 94 SRL pe publicul tinta.

Cu aceasta lansare, Stalinskaya extinde penetrarea marcii pe un target tanar, 18 - 25 ani, din mediul urban, dinamic, caruia ii place sa experimenteze lucruri noi, muzica fiind una din pasiunile acestuia.

"A fost o provocare sa dezvoltam concepte creative pentru a marca liderul pe piata de vodca in Romania.

Ne bucura faptul ca propunerile noastre au fost confirmate de target si speram ca aceasta lansare sa fie una de succes in categoria alcopops-urilor", a declarat Cristian Stancu, manager Remark Studio.

Ce sunt grupurile secrete de pe WhatsApp și cum funcționează
Ce sunt grupurile secrete de pe WhatsApp și cum funcționează
WhatsApp introduce un meniu de apelare îmbunătățit și o funcție pentru grupuri ascunse în versiunea beta a aplicației. Noua funcție, numită „Hidden Group”, permite crearea și...
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Premierul Marcel Ciolacu confirma faptul ca olandezii de la Damen au dat in judecata Romania, aratandu-se in acelasi timp optimist in ceea ce priveste rezolvarea pe cale amiabila a disputelor...
#Stalinskaya Music , #Stiri Companii