Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

PROMENADA in interiorul celui mai asteptat mall din Romania (Galerie Foto)

PROMENADA in interiorul celui mai asteptat mall din Romania (Galerie Foto)


Promenada Mall, unul dintre cele mai ambitioase proiecte comerciale ale Capitalei din ultimii ani, se deschide joi dimineata. Constructia centrului comercial a durat aproape doi ani si a reprezentat un efort financiar condisderabil, de 130 de milioane de euro, intr-o perioada de mari incertitudini pe piata. Insa curajul devoltatorilor si elementele unice de care se bucura proiectul il vor arunca in competitie direct cu number one pe piata romaneasca - Baneasa Shopping Center, sunt de parere specialistii imobiliari.

Centrul comercial este amplasat la intersectia dintre Calea Floreasca, Soseaua Pipera si Barbu Vacarescu, o zona dominata in special de cladiri de birouri, construite mai ales in ultimii cinci ani.

Amplasamentul reprezinta unul dintre marile avantaje ale noului centru comercial, in zona de nord activand un singur alt mall - Baneasa Shopping Center.

"Succesul va fi unul foarte mare, ca in cazul oricarui dezvoltator care are curajul sa mearga impotriva curentului, sa construiasca atunci cand pe piata se anuleaza proiecte. Locatia este foarte buna, terasa reprezinta un element de noutate, care ii va oferi un avantaj mare in fata Baneasa Shopping Center, concurentul numarul unu. Promenada va fura o parte din clientii mall-ului din Baneasa, desi acesta contraataca printr-o varietate mai larga, datorata dimensiunii acestui mall, dar si a salilor de cinema, care lipsesc la Promeanda", a comentat pentru Business24, Stefan Gheorghiu, consultant imobiliar.



Potrivit reprezentantilor Raiffeisen evolution, in zona lucreaza circa 35.000 de persoane, urmand ca numarul acestora sa creasca cu circa 10.000, odata cu finalizarea cladirilor de birouri aflate in constructie.



Designul constructiei este spectaculos, raspunzand exigentelor zonei, iar terasa situata la ultimul etaj, cu o suprafata de 7.000 de metri patrati reprezinta o noutate pe piata romaneasca.



Marele dezavantaj al Promenada Mall in fata rivalului din Baneasa este dimensiunea. Promenada Mall are o suprafata inchiriabila de doar 35.000 de metri patrati, ocupata in proportie de 95%, structurata in 140 de magazine si 1.300 de locuri de parcare subterane. Centrul comercial are sase niveluri, primele doua fiind subterane, destinate parcarii, iar urmatoarele patru niveluri vor gazdui zona comerciala.



Reprezentantii centrului comercial au precizat ca pentru restul spatiilor sunt in curs de negociere contracte de inchiriere, urmand ca acestea sa fie incheiate in urmatoarele saptamani.

Cel mai mare chirias al centrului este retailerul Peek&Cloppenburg, care ocupa un spatiu de 4.800 de metri patrati. Printre numele noi de retaileri aduse de noul centru comercial se numara H&M Home, iCentre, cel mai nou Apple premium reseller, Kazar, Musette Mall, LEGO, Nobilis, Tchibo sau ZooperKidz. Acestia se adauga retailerilor prezenti deja pe piata locala, precum Inditex, C&A, Deichmann, dm, Billa, Gant, KFC, McDonald's, Sephora, Oysho, Starbucks, Carturesti, Douglas etc.

Centrul comercial Promenada Mall a fost construit de grupul austriac Strabag si face parte din proiectul Floreasca City, dezvoltat de Raiffeisen evolution. Proiectul presupune o investitie totala de 300 de milioane de euro.



Centrul comercial Promenada Mall a fost finantat de banca austriaca Raiffeisen cu 95,5 milioane de euro, iar constructia a inceput in urma cu 22 de luni.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 18192 ori