Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

PayPoint in Romania a inregistrat o crestere a tranzactiilor de 53% la sase luni

PayPoint in Romania a inregistrat o crestere a tranzactiilor de 53% la sase luni


PayPoint, operator de plati in numerar si online, a inregistrat in prima jumatate a anului financiar 2014-2015 un volum record de 25,2 milioane tranzactii plati facturi in Romania, in crestere cu 53% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

Totodata, chiar si in contextul general al unei piete aflate in declin, compania a raportat rezultate pozitive si pe segmentul incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, datorita extinderii retelei de comercianti parteneri.

"PayPoint a depus constant eforturi pentru a indeplini angajamentele luate fata de consumatori, parteneri si comercianti, iar prin acest fapt dovedeste, inca o data, ca reprezinta un standard pentru industria in care opereaza. Rezultatele pe care le anuntam astazi ne motiveaza sa intensificam eforturile de a aduce serviciile noastre in vietile cat mai multor romani, oferindu-le noi tipuri de plati, mereu in drumul lor, printr-un sistem simplu, sigur si rapid. Suntem atenti la nevoile tuturor partenerilor nostri, fie ei consumatori, comercianti sau furnizori, pentru a imbunatati permanent 'experienta lor PayPoint', intrucat cresterile raportate se datoreaza in primul rand increderii pe care acestia o investesc in noi. Acest lucru ne onoreaza, ne ambitioneaza si ne determina sa continuam investitiile in vederea cresterii retelei de comercianti, a diversificarii portofoliului de servicii curente si a explorarii unor segmente noi de plati", a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania.

Saisprezece noi parteneri in portofoliul PayPoint

Performantele PayPoint au fost sustinute de o crestere remarcabila a numarului de furnizori, saisprezece noi parteneri alaturandu-se in aceasta jumatate de an portofoliului PayPoint. Compania si-a consolidat pozitia pe segmentele pe care deja opera, adaugand furnizori noi din domeniile telecom, financiar-bancar, utilitati, in special in zona celor cu acoperire locala si regionala; totodata, PayPoint a intrat si pe segmente noi de afacere, oferind mai nou consumatorilor posibilitatea de a plati contravaloarea rovinietei, a biletelor de avion Blue Air si a serviciior de securitate oferite de BGS Divizia de Securitate.

In prima jumatate a anului financiar, reteaua punctelor de plata a crescut cu 402 unitati, ajungand la 8.756 magazine partenere la nivel national, indeplinind astfel angajamentul luat de companie de a aduce serviciile PayPoint aproape de cat mai multi consumatori. Dezvoltarea retelei de magazine partenere ce poarta insemnele PayPoint, accentul pus pe calitatea locatiilor si serviciilor, alaturi de diversificarea portofoliului de plati au contribuit la cresterea cotei de piata la 18,8% si la inregistrarea unui volum record de 25,2 milioane tranzactii in jumatatea de an financiar analizata.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2014-2015, incheiat la data de 30 septembrie 2014.

Rezultatele grupului PayPoint, de asemenea, favorabile

La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt, de asemenea, favorabile. PayPoint plc a raportat un volum de 373,4 milioane tranzactii, in crestere cu 21,5 milioane tranzactii fata de volumul raportat in aceeasi perioada a anului precedent; valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 7 miliarde lire sterline. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 57,9 milioane lire sterline, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului anterior si un profit inainte de impozitare de 22,5 milioane lire sterline, in crestere cu 5,5%.

"Ma bucura raportarea unei cresteri continue a venitului net si a profitului operational in aceasta prima jumatate de an financiar, crestere ce demonstreaza calitatea afacerilor noastre si a canalelor de retail (...) Pe viitor, ne asteptam ca reteaua noastra de comercianti parteneri din Marea Britanie si din Romania sa genereze in continuare o evolutie profitabila datorita varietatii de servicii disponibile si bazei largi de clienti. Vom continua sa investim in cresterea retelei de comercianti, in tehnologii inovatoare si servicii noi care vor imbunatati, la randul lor, calitatea retelei de magazine partenere", a declarat Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1717 ori
Citeste mai multe desprepay point romania tranzactii PayPoint