Cu ajutorul bicicletei adecvat accesorizate, mesajul campaniei se strecoara abil prin multime. Promovarea de pe doua roti, o metoda alternativa care imbina aspectele ecologice cu cele de business, exista de cativa ani si in Romania si este practicata in mai multe orase din tara.
Dincolo de anumite particularitati, proiectele existente pe piata le propun celor interesati o forma de promovare neconventionala, prietenoasa cu mediul.
Promobicicleta este unul dintre aceste proiecte. Dedicat protejarii mediului inconjurator, initiatorul sau, Andrei Breazu, a dorit sa-i dea o forma cat mai ecologica si practica. L-a ajutat in demersul sau experienta de aproape doi ani cu un proiect similar.
"In urma acelei experiente am decis ca doresc sa aduc pe piata un concept un pic mai diferit fata de restul, care sa imi poarte amprenta.
Astfel a luat nastere acest proiect, care este handmade si DIY (Do It Yourself). Toate echipamentele mele sunt construite din materiale reciclate si/sau ...citeste mai departe despre "Outside the box: Afacere din pedalat: ce face un tanar cu o bicicleta cu remorca" pe Ziare.com