Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

O agentie de branding din Romania a castigat cea mai mare competitie de design din lume

O agentie de branding din Romania a castigat cea mai mare competitie de design din lume


Cea mai mare competitie de design din lume, A'Design Award and Competition, a premiat cu aur agentia romaneasca de branding Storience, la categoria "Design grafic si comunicare vizuala", pentru rebrandingul unei scoli particulare.

Proiectul realizat de Storience a fost selectat din alte cateva mii de catre un juriu format din profesionisti in domeniu, membri ai mediului academic si focus grupuri. Acest proiect va fi expus in cadrul unei expozitii organizate in Italia si va face parte dintr-un catalog de design cuprinzand lucrarile castigatoare.

La A'Design Award and Competition au participat peste 12.000 de lucrari de design din 208 tari, in 105 categorii. Dintre acestea au fost premiate 758 de lucrari din 77 de tari cu Platina, Aur, Argint, Bronz si Metal.

Acesta este al treilea premiu international castigat de Storience in cei aproape doi ani de la lansare, si al doilea premiu international acordat proiectului de rebranding Avenor College. In urma cu doua saptamani, Storience si Avenor College au castigat distinctia Highly Commended la Transform Awards, competitia europeana de rebranding din Londra

"Invatamantul romanesc privat are si povesti de succes si ne bucuram ca am avut ocazia sa lucram pentru cateva dintre ele. Avenor College are toate sansele sa devina reperul pentru educatia pre-universitara din Romania, asa cum si-a propus. Iar brandingul va fi un ingredient important pentru atingerea acestui obiectiv," spune Adriana Liute, Managing Partner la Storience.

"Dubla recunoasterea internationala de care ne bucuram este doar varful aisbergului. Cel mai important pentru noi e faptul ca parintii, profesorii si copii chiar simt ca brandul Avenor College este al lor - autentic, original si viu," a completat Diana Segarceanu, directorul executiv al Avenor College.

Din echipa care a dezvoltat proiectul fac parte: Adriana Liute, Stefan Liute, Maria Dumitriu (audit de brand, strategie si naming), Andrei Robu (design de identitate), Alexandru Gugurel, Doru Sana si Stefan Gugurel (design si dezvoltare web), Diana Segarceanu, Andreia Grossu si Cristina Pop (Avenor College).

Agentia de branding Storience, infiintata in 2012 de Stefan Liute si Adriana Liute, construieste si reconstruieste branduri coerente si captivante, precum povestile cu fir rosu. Agentia are deja in portofoliu 30 de clienti, printre care Policolor, Alevia, Lafarge, Tuca Zbarcea & Asociatii, Heineken Romania, Zorile Store, Sandalandala, Bookster, Farmaciile Unica, HoneyWood, Asociatia React etc.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2015 ori