Noile solutii pentru problemele de business, in dezbatere la Bucuresti

Miercuri, 04 Iunie 2014, ora 13:55
1383 citiri
Noile solutii pentru problemele de business, in dezbatere la Bucuresti

O serie de studii de caz despre research-ul utilizat pentru rezolvarea problemelor de business ale IMM-urilor vor fi aprofundate in cadrul Marketing Research Conference 2014.

Evenimentul va avea loc pe 25 si 26 iunie, la UniCredit Tower. In cele doua zile, conferinta si workshop-ul vor aborda cele mai in voga trenduri in research, manifestate la nivel international si local.

Agentii de research cu tool-uri si studii relevante pentru trendurile actuale, agentii de online si de media cu solutii de eficientizare a advertisingului livrat, branduri care profita de volumele mari de date pe care le detin pentru dezvoltarea business-ului si agentii de advertising care au utilizat insight-urile din research in campanii se vor regasi printre speakerii evenimentului.

Astfel, in prima zi a evenimentului, tool-urile de noua generatie vor deschide segmentul de conferinta. Miriam Moroianu si Catalina Laschon (Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumarea Mihaelei Uriciuc si a Georgianei Manea (ISRA Center).

Conferinta va continua cu o aprofundare a research-ului digital, pornind de la cele mai utilizate tool-uri pentru derularea de cercetari de piata si ajungand la case studies si insight-uri descoperite. Catalin Tenita (TreeWorks) si Paul Acatrini (Cult Market Research) vor prezenta astfel rezultatele Digital Natives Report si metoda inovatoare prin care datele au fost colectate, adaptata la realitatea respondentilor.

Prima zi a evenimentului este incheiata cu un workshop despre mobile research sustinut de Daedalus Millward Brown.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 26 iunie, va face lumina in comportamentul consumatorului conectat. Astfel, in prima parte a zilei se va discuta despre consumatorul aflat in fata televizorului si modul in care interactioneaza cu alte device-uri, dar si despre optimizarea advertisingul livrat lui.

La jumatatea zilei, reprezentanti ai brandurilor mari, printre care si Lucia Ciuca (eMAG), vor discuta despre modul in care vad utilizatorul conectat, despre demersurile de cercetare realizate in ultimul an si modul in care insight-urile obtinute au fost utilizate in campaniile marketing.

Conferinta se va incheia intr-o nota iesita din comun, privind cercetarea de piata dintr-un unghi creativ. Astfel, speakerii se vor intrece sa ofere rezolvari creative de research pentru probleme punctuale de business ale clientilor.

Conferinta va aborda astfel unele dintre cele mai in voga teme pentru industria de marcom din Romania: digital research, multiscreen research, advertising optimization, programmatic marketing, neuromarketing, mobile & respondent optimized research.

Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Sergiu Vasilescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați din România, specializați în fiscalitate, respectiv în crypto, avertizează cu privire la pericolul iminent cu care se vor confrunta...
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România a raportat în a doua parte a anului trecut un preț la energie electrică pentru uz casnic de 19,1 euro la 100 kWh, între ultimele cinci cele mai reduse din UE. Pe de altă parte,...
#Marketing Research Conference 2014, #probleme business IMM , #Stiri Companii