Construirea unui logo pentru o companie sau pentru produsele sale nu este intotdeuna un lucru usor. Uneori, dureaza luni de zile pana cand este creata imaginea potrivita care sa reprezinte firma. Alteori, de-a lungul timpului, logo-ul sufera modificari pana ajunge sa reprezinte cu succes produsul sau profilul companiei.
Dar, ca in orice domeniu, si pe piata logo-urilor exista creatii care trec neobservate, dar si creatii care atrag atentia prin ingeniozitate. De multe ori, "advertiserii" cauta sa exprime cat mai multe printr-un desen, fara insa a-l incarca.
Astfel, in unele sigle prezentate mai jos se poate observa cum diferite simboluri sunt folosite pentru a intari profilul firmei sau doar pentru a crea un sentiment pozitiv consumatorilor. Si desi nu intotdeauna aceste simboluri sunt evidente, cu siguranta creierul uman le percepe si le asimileaza, nu intotdeauna ca elemente grafice, ci uneori ca idei sau emotii, scrie Webneel.
Un bun exemplu in acest sens este logo-ul ...citeste mai departe despre "Mesaje ascunse in siglele produselor: de la ursul discret al Toblerone, la explicatia siglei Carrefour" pe Ziare.com