Magazinele online "omoara" cumparaturile clasice

Duminica, 20 Noiembrie 2011, ora 15:30
2380 citiri
Magazinele online "omoara" cumparaturile clasice

Piata comertului cu amanuntul este zdruncinata puternic de criza financiara insa amenintarea cea mai mare vine de la comertul online.

Operatorii de pe acesta piata gasesc solutii pentru a inlocui placerile shopping-ului in favoarea browsing-ului, transmite Forbes.

Iti era teama ca pierzi placerea de a proba lucrurile sau de a comunica cu ceilalti clienti din magazin? Iata solutiile.

Sarbatorile din acest an nu vor constitui de acesta data perioada de apogeu a vanzarilor pentru comerciantii cu amanuntul. Un studiu recent arata ingrijorarea comerciatilor cu amanuntul privind veniturile care vor fi influentate puternic de vanzarile de la sfarsitul anului.

Cei 100 de directori care au participat la sondaj au apreciat ca vanzarilor lor din acest an vor creste cu doar 1,6% in perioada sarbatorilor de iarna, pe cand anul trecut se asteptau la o crestere a vanzarilor cu 3,8%.

Cumparatorii inca isi revin dupa socurile produse de recesiunea economica care au atras dupa sine fluctuatii ale monedei euro si o crestere a nivelului somajului. Pe de alta parte, comerciantii cu amanuntul trebuie sa faca fata concurentei generate de mediul online.

E-marketer, liderul retailer-ilor online, a anuntat cresteri ale veniturilor in perioada sarbatorilor de iarna cu 16,8% mai mult decat anul trecut, ajungand la 46,7 miliarde de dolari.

Acesta diparitate nu constituie un soc pentru comerciantii cu amanuntul, care se plang de concurenta magazinelor online. Se pare ca din ce in ce mai multe persoane renunta la modul clasic de a face cumparaturi in favoarea shoppingului online.

Proprietarii magazinelor clasice au incercat sa vina si ei pe piata cu oferte din ce in ce mi diversificate si atractive pentru a le reaminti omenilor cat de distractive sunt cumparaturile, insa se pare ca tehnologia castiga si de aceasta data.

Magazinele online reusesc sa aduca in mediul virtual toate trasaturile unui magazin clasic.

Wal-Mart este un brand al preturilor mici, orice obiect poate fi gasit aici la un pret rezonabil. Daca considerai ca nu este tocmai cel mai "primitor" mediu intrucat clientul nu poate incerca produsele ca intr-un magazin clasic Apple, specialistii iti propun sa testezi virtual produsele.

Printr-un parteneriat cu Facebook, clientii se pot conecta la magazinele locale si pot testa astfel virtual produsele. Noua optiune a fost testata in acesta saptamana de 51,460 adepti, potrivit datelor prezentate de Facebook.

Ba mai mult, Wal-Mart a lansat o aplicatie pentru iPhone care permite cumparatorilor sa creeze o lista de cumparaturi dictand-o telefonului. Lista poate fi trimisa pe email sau integrata intr-un plan de buget, care permite si comparatii intre preturile de pe piata.

Pe viitor, Wal-Mart urmareste sa creeze o aplicatie care sa permita cumparatorilor online sa vorbeasca cu clientii care se afla in magazin in acel moment si sa schimbe opinii despre produse.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk, cunoscut pentru abordările sale inovative și adesea controversate în tehnologie, a avut în vedere transformarea platformei de social media Twitter, acum redenumită X, într-un...
Cine sunt speakerii care vor fi prezenți la evenimentul “Antreprenoriatul Profesie vs Vocație: Cum transformi o idee sau o pasiune în bani”
Cine sunt speakerii care vor fi prezenți la evenimentul “Antreprenoriatul Profesie vs Vocație: Cum transformi o idee sau o pasiune în bani”
Ești pasionat de lumea antreprenoriatului și vrei să afli secretele succesului de la persoane din domeniu? Participa la evenimentul organizat de Ziare.com “Antreprenoriatul Profesie vs...
#online shopping, #cumparaturi clasice, #wal mart, #cumparaturi online, #mobile shopping, #wal mart facebook cumparaturi , #Stiri Companii