Lenovo vrea sa intre pe pietele smartphone din tarile dezvoltate in 2014

Miercuri, 15 Ianuarie 2014, ora 14:49
1699 citiri
Lenovo vrea sa intre pe pietele smartphone din tarile dezvoltate in 2014
Terminalul Lenovo K900 are procesor Intel si sistem de operare Android

De la preluarea primei pozitii in industria PC-urilor, Lenovo a devenit si unul dintre cei mai mai producatori de smartphone din lume. Aceasta pozitia a fost castigata prin vanzarea de terminale low-cost in China, dar si pe alte piete emergente.

Anul acesta, Lenovo intentioneaza sa introduca smartphone-urile si in tarile dezvoltate, conform lui Liu Jun, vicepresedinte al companiei, citat de Bloomberg.

"Pe segmentul smartphone, am acoperit majoritatea pietelor emergente, cum ar fi Rusia, India, Indonezia si cred ca in acest trimestru vom lansa produsele in Brazilia. Am acoperit jumatate din piata mondiala si speram ca putem intra si pe pietele mature in acest an", a spus Liu la CES.

Lenovo, al patrulea mare producator de smartphone din lume

Lenovo este al patrulea mare producator de smartphone, in functie de volumul productie, fiind clasat dupa Huawei, ala compabie din China, confomr firmei de cercetare IDC.

Pietele emrgente sunt foarte bune pentru o crestere a volumului dar nu pentru obtinerea de profit. Telefoanele low-end au o rata de profitabilitate redusa. De aceea, chiar daca populatia Chinei este cea mai mare, pietele dezvoltate ca cea din SUA sunt cruciale, a mai spus Liu.

"Piata SUA este cea mai importanta pentru smartphone. De cand am intrat pe piata smartr phone, am apreciat ca daca vrem sa fim un jucator global, trebuie sa castigam piata SUA. Dar, sa fim sinceri, suntem foarte precauti pe aceasta piata deoarece vrem sa facem totul bine inca de la inceput. Nu putem sa incercam si iar sa incercam", a precizat oficialul Lenovo.

Castigarea de pozitie pe piete competitive de multe ori afecteaza marketingul, iar Lenovo incearca sa evite cheltuielile foarte mari.

Samsung Electronics, cel mai mare competitor de pe segmentul smartphone, investeste anual circa 10 miliarde de dolari pentru promovarea produselor sale in randul consumatorilor. Aceasta investitie este aproape de valoarea de piata a Lenovo. Si, foarte important, este faptul ca majoritatea americanilor nu cunosc marca Lenovo.

Piata PC-urilor este in scadere, ceea ce explica interesul companiei pentru alte segmente de piata si aceleasi avantaje care au propulsat Lenovo in fruntea pietei PC-urilor ar putea sustine compania si aici, a aratat Liu.

Lenovo investeste intr-o fabrica ce va produce 100 de milioane de terminale anual

Lenovo construieste o mare fabrica pentru smartphone, care va produce 100 de milioane de unitati pe an, a adaugat oficialul companiei. Chinezii de la Lenovo cumpara componentele de la companii aflate in apropiere cu trei saptamani inainte sa asambleze un telefon, ceea ce reduce costurile.

"Procesul nostru de cercetare si dezvoltare este foarte eficient pentru a ne asigura ca putem deveni primii in piata. Am atribuit productiei de terminale mobile cele mai bune echipe. Suntem pregatiti", a incheiat Liu.

Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
Cele două națiuni, China și Rusia și-au întărit alianța, iar Xi Jinping și Vladimir Putin au făcut schimb de vizite în capitalele lor în ultimul an pentru a-și reitera angajamentul...
#piata smartphone, #obiective lenovo, #lenovo smartphone , #Stiri Companii