Ikea Group intentioneaza sa intre pe piata asigurarilor si a inceput un program pilot prin care vinde polite in anumite magazine in urmatoarea perioada, conform unor surse apropiate companiei.
Compania suedeza a inceput sa vanda polite de asigurari pentru copii si pentru femei insarcinate emise de Omifal de la 1 octombrie in cateva magazine din Suedia, iar oferta se va extinde in perioada imediata, urmand sa fie incluse si asigurari pentru locuinte, a mai spus sursa citata, informeaza Wall Street Journal.
Planul initial al companiei are ca tinta cei 2,5 milioane de membri ai clubului sau de loialitate din Suedia, iar activitatea s-ar putea extinde in strainatate intr-o etapa ulterioara. La nivel global, clubul Ikea numara 59 de milioane de membri.
Managementul producatorului suedez de mobila a refuzat sa comenteze informatiile.
Politele de asigurare sunt gestionate de o entitate din cadrul imperiului Ikea, Ikano Group, care este detinuta de cei trei fii ai fondatorului Ikea, Ingvar Kamprad, in varsta de 88 de ani.
Ikea a folosit adesea propria sa baza de clienti pentru a-si extinde activitatea. Astfel, in 2012, compania a testat piata electronicelor si a inceput sa vanda in propriile magazine din Suedia televizoare si instalatii de sunet, activitate extinsa, ulterior, la nivel international.
De asemenea, compania a devenit unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata aparatelor de bucatarie, incepand sa vanda masini de spalat vase si cuptoare produse de Electrolus si Whirlpool.