Guerrilla Marketing, pentru cei ce vor sa depaseasca conventionalul

Marti, 27 August 2013, ora 13:49
1470 citiri
Guerrilla Marketing, pentru cei ce vor sa depaseasca conventionalul

Sub deviza "Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!", Conferinta Internationala "Marketing in Direct" (MID) va aduce in discutie, in 2013, una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.

Cea de a cincea editie a "Marketing in Direct" va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti si se adreseaza seniorilor in marketing, comunicare si strategie.

Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral, se arata intr-un comunicat de presa al organizatorilor.

Guerrilla Marketing ajuta "sa atingi obiective conventionale, cum ar fi profitul si bucuria, prin metode neconventionale, de exemplu investind energie in loc de bani", spune Jay Conrad Levinson, cel care in 1984 a creat acestui concept.

Care sunt principiile si metodele guerrilla marketing, care este specificul sau pentru un tip de afacere sau altul, ce greseli trebuie evitate si pe ce atuuri se poate baza un specialist, cum au reusit unele branduri sa castige inima consumatorilor apeland la acest concept inovator, cat timp, energie si creativitate presupune sunt doar o parte din subiectele pe care unii dintre cei mai buni specialisti marketing din lume le vor dezbate in cadrul MID.

Astfel, cei aproximativ 250 de participanti estimati vor primi sfaturi valoroase de la speakeri de renume din tara si strainatate, precum Chris Arnold este co-fondator si consultant al Creative Orchestra Agency, membru in boardul Asociatiei Marketing Direct si fost presedinte al Consiliului Asociatiei si Consiliului de Creatie, consultantul, speakerul si autorul Alexandru Israil sau fondatorul "Dakino Advertising", Dan Chisu.

Moderatorul MID 2013 va fi Iulian Toma, detinatorul AdPlayers.ro - advertising, marketing and media magazine.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Guerrilla Marketing Romania, #Marketing in Direct 2013, #conferinta Guerrilla Marketing , #Stiri Companii