Digital Marketing Forum prezinta idei eficiente de promovare online

Marti, 14 Ianuarie 2014, ora 10:52
1703 citiri
Digital Marketing Forum prezinta idei eficiente de promovare online

Scaderea drastica a bugetelor de marketing din 2013 si evolutia spectaculoasa a canelelor media, a determinat schimbari majore in campaniile de marketing digital. Alegerea celor mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului, imbinarea ideilor creative cu cele mai eficiente platforme de comunicare sunt elementele esentiale pe care marketerii trebuie sa le aiba in vedere in 2014.

Cel mai mare eveniment de promovare online din Romania, Digital Marketing Forum va avea loc pe 26-27 februarie, la Crowne Plaza Hotel si va furniza timp de doua zile continut relevant si strategii eficiente ce cresc gradul de performanta si vanzarile pe termen lung.

Prima zi (26 februarie) include o conferinta si sase seminarii ce vor oferi solutii eficiente care ii vor ajuta pe participanti sa genereze rezultate vizibile. Cursurile vor arata in premiera rezultatele celor mai bune campanii din 2013 si noi idei practice de promovare in mediul digital.

Cea de-a doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Efficiency, in care vor fi prezentate tactici de realizare a strategiilor de marketing digital. Workshop-ul va fi sustinut de Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker, cu peste 15 ani de experienta in digital marketing.

Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international: Victor Knaap, Founder and CEO,MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com fondatorul agentie care a primit 13 premii internationale si Remco Van Der Beek Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker care a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.

Printre specialistii locali ce vor participa la eveniment se numara: Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Metromind, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo; Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU; Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO; Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania si Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati www.2014.digitalforum.ro/.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Ministerul Energiei a amanat decizia de continuare a proiectului nuclear american NuScale de la Doicesti
Ministerul Energiei a amanat decizia de continuare a proiectului nuclear american NuScale de la Doicesti
AGA companiei de stat Nuclearelectrica (SNN) nu a luat decizia de continuare a proiectului de construire, pe amplasamentul fostei termocentrale pe cărbune de la Doicești, a unei centrale nucleare...
O americancă demontează clișeele despre România. Clipul este viral pe rețelele de socializare VIDEO
O americancă demontează clișeele despre România. Clipul este viral pe rețelele de socializare VIDEO
Americanca Janna, stabilită de mai bine de cinci ani în România, a captat atenția pe TikTok prin demontarea stereotipurilor comune despre țara noastră. Clipul ei este viral acum cu peste...
#Digital Forum, #eveniment Digital Forum, #Digital Forum 2014 , #Stiri Companii