Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor

Luni, 05 Februarie 2018, ora 18:13
1236 citiri
Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor

Cumpana, prima companie care a introdus pe piata romaneasca serviciul de livrarea a apei de izvor in sistem water cooler, acum aproape 20 de ani, are in ziua de astazi peste douazeci de filiale in intreaga tara, iar planurile ambitioase pentru viitor nu se opresc aici.

Cumpana a intrat si pe piata cafelei, iar anul trecut a inregistrat o crestere spectaculoasa si pe acest segment, astfel ca mandatul directorului general al companiei, Alina Claudia Suciu, a fost prelungit cu inca trei ani, datorita rezultatelor obtinute.

Am discutat cu Luiza Dumistracel, Brand Manager Cumpana, despre evolutia companiei si planurile de viitor, iar principala directie urmata de conducerea companiei, care a garantat si cresterea din ultimii ani, este raportarea continua la nevoile directe ale clientilor.

Cumpana a continutat sa se extinda si anul trecut la nivelul intregii tari. Unde va aflati in acest moment si incotro va indreptati?

Consideram ca este esential sa le usuram partenerilor nostri activitatea prin promptitudine si serviciile pe care le punem la dispozitie si de aceea in ultimii ani ne-am axat pe dezvoltarea teritoriala.

In cursul anului 2017 am deschis inca 3 filiale, ultimele doua fiind filiala Suceava si filiala Targu Mures.

Daca in prezent avem active 21 de filiale Cumpana la nivel national, ne-am propus pana in 2020 sa mai deschidem inca 4-6 filiale, pentru a satisface cererile clientilor.

O miscare ambitioasa a fost si extinderea in piata aparatelor de cafea. Ce rezultate ati avut cu aceasta initiativa?

Din punctul nostru de vedere a fost o miscare naturala, determinata de cerere si trend, deoarece ne-am raportat la nevoile directe ale clientilor nostri.

Putem spune ca 2017 a fost un an fructuos din punct de vedere al extinderii diviziei de cafea, cresterile fiind de peste 25% fata de anul anterior.

Datorita impactului pozitiv al acestei divizii, am marit portofoliul brandurilor comercializate de la 3 la 6 si dorim sa diversificam cat mai mult segmentul de cafea atat pentru sectorul Business to Business, cat si pentru cel Business to Consumer, pentru a satisface o gama cat mai larga de preferinte in zona cafelei.

Ce planuri aveti pentru dezvoltarea vanzarilor din zona clientilor corporate, unde batalia se da in preturi si in servicii premium?

In conditiile diversificarii considerabile a ofertelor si a preferintelor consumatorilor, acestora li se deschid largi posibilitati de alegere.

Citeste mai departe despre "Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor" pe Ziare.com.

Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Sergiu Vasilescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați din România, specializați în fiscalitate, respectiv în crypto, avertizează cu privire la pericolul iminent cu care se vor confrunta...
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România a raportat în a doua parte a anului trecut un preț la energie electrică pentru uz casnic de 19,1 euro la 100 kWh, între ultimele cinci cele mai reduse din UE. Pe de altă parte,...
#Cumpana retea nationala, #Cumpana piata cafea, #Cumpana rezultate 2017 , #Stiri Companii