Reprezentantii industriei media romanesti lanseaza astazi versiunea locala a unei campanii paneuropene, coordonata de asociatia EDAA - European Interactive Digital Advertising Alliance, pentru a creste gradul de constientizare a utilizatorilor in privinta publicitatii online de tip comportamental.
Aceasta initiativa urmareste sa informeze utilizatorul asupra publicitatii comportamentale online (denumita si publicitate bazata pe interesul utilizatorului) si a optiunilor pe care acesta le are la indemana pentru a gestiona modul in care ii sunt livrate reclamele online.
Campania va rula pe cele mai vizitate site-uri din Romania, in perioada 14 Noiembrie - 20 decembrie si se adreseaza utilizatorilor de Internet.
Acest proiect este implementat la nivel local de catre IAB Romania si Consiliul Roman pentru Publicitate - RAC. Campania este sustinuta de un numar reprezentativ de actori implicati in publicitatea online.
Intreaga campanie europeana a fost creata, dezvoltata si ...citeste mai departe despre "Culisele publicitatii online - o campanie de informare a utilizatorului despre publicitatea online de tip comportamental" pe Ziare.com