Criza a impulsionat industria de call center din Romania: A atins 200 mil. euro

Miercuri, 28 Noiembrie 2012, ora 16:20
2286 citiri
Criza a impulsionat industria de call center din Romania: A atins 200 mil. euro

Industria de call center outsourcing din Romania si-a continuat cresterea in anul 2012 si a reusit sa ajunga astfel la o cifra de afaceri de 200 de milioane de euro, conform estimarilor CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania.

In 2012, industria locala de call center outsourcing si-a continuat cresterea din anii precedenti, atat ca urmare a amplificarii fenomenului de externalizare a serviciilor de profil de catre companiile care activeaza in Romania, cat si datorita extinderii activitatii call-centerelor din Romania catre clientii de pe pietele externe", a aratat Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei americane CGS.

In Romania sunt prezente aproximativ 200 de companii specializate pe servicii de call center, majoritatea fiind call-centere interne ale marilor companii (numite "captive").

Industria locala de call center outsourcing este pe un trend ascendent de cativa ani, pe fondul schimbarilor aduse de criza, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.

Pe de o parte, recesiunea a fortat companiile sa isi optimizeze cheltuielile, asa incat acestea au externalizat activitatile care nu apartineau business-ului de baza.

Pe de alta parte, companiile acorda o atentie sporita fidelizarii clientilor si comunicarii eficiente cu acestia, fapt care presupune, intre altele, investitii serioase in tehnologie, intrucat platformele utilizate trebuie sa asigure gestionarea cat mai eficienta a interactiunilor mixte - telefonie, email, chat, social media si aplicatii mobile.

O alta directie care a contribuit la dezvoltarea industriei locale de call center outsourcing este extinderea activitatii call centerelor din Romania catre clientii din alte tari- regiunea Balcanilor, Vestul Europei, America de Nord, Orientul Mijlociu etc.

"Directiile noastre strategice de dezvoltare prevad dezvoltarea portofoliului de clienti europeni, in special din Europa Centrala si de Vest, unde consideram ca exista un foarte bun potential de care competentele noastre pot profita. De altfel, recent am inceput sa abordam piata din Ungaria, pentru care avem personal foarte bine pregatit, cunoscator al limbii maghiare si cu care putem raspunde cererii din tara vecina", a aratat oficialul CGS.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare, AMD Ryzen PRO Seria 8000 pentru desktop-uri și Seria 8040 pentru laptopuri. Noile procesoare sunt proiectate pentru a îmbunătăți semnificativ...
Razer se pregătește să lanseze primul mousepad de gaming cu LED-uri
Razer se pregătește să lanseze primul mousepad de gaming cu LED-uri
Compania Razer a anunțat lansarea noului mousepad de gaming Razer Firefly V2 Pro, promovat ca fiind primul din lume iluminat cu LED-uri, un accesoriu care transformă radical aspectul oricărui...
#industrie call center outsourcing Romania, #venituri call center outsourcing Romania, #crestere industrie call center outsourcing Romania, #dezvoltare call center , #Stiri Companii