Companiile vor fi nevoite sa se adapteze la nevoile tinerei generatii, insa ce implica serviciul de relatii cu clientii (Customer Care) pentru Millennials?
Daca ar fi sa raspund la aceasta intrebare intr-un stil corporatist, as incepe sa vorbesc despre cultura organizationala, despre transformare, schimbare, inovatie - toate generalitatile rostogolite in ultimii ani.
Nu o voi face. Sunt prea multe opinii pline de aceste cuvinte.
In primul rand, as defini putin conceptul de Millennials. Conform celor mai multe cercetari pe subiect, sunt considerati ca facand parte din generatia Millennials cei nascuti intre anii 1980 si 2000, adica aceia care au 16-36 de ani. Asadar, nu cred ca le mai putem spune doar "tanara generatie", ci "generatia puternica", pentru ca sunt din ce in ce mai maturi, cu forta comunicarii libere la varful degetelor.
In plus, pentru o buna parte din statele est-europene, aceasta generatie este prima crescuta si educata post-comunism. Mai mult de-atat, este ...citeste mai departe despre "Companiile, fata in fata cu Millennials: Provocarea inteligentei si autenticitatii" pe Ziare.com