Cei aproximativ 500.000 de clienți Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, au așteptat circa jumătate de an să primească facturile care ar fi trebuit emise încă de la sfârșitul anului trecut. Acum au ajuns în extrema opusă, aceștia povestind că au primit și câteva 4 facturi pe săptămână, chiar două în aceeași zi.
Românii au povestit pe grupul de Facebook ”Client Hidroelectrica” că acum sunt de-a dreptul asaltați de facturi, fiind șocați de numărul primit într-o singură săptămână.
”Am primit 3 în ultima săptămână, dintre care două în aceeași zi”
”De pe 20 până astăzi, am primit în total 8 facturi, 4 pentru fiecare loc de consum. Am ajuns la luna martie. Ușor, ușor ajungem pe 0”
”Eu am primit în 4 zile 3 facturi!!”
”Au reușit la mine 3 facturi, una după alta...21, 22, 23 iunie”
”Acum nu se mai opresc, mi-au venit 3 săptămâna asta... Poate se mai liniștesc săptămâna viitoare, să fac o singură plată, nu 3 sau 4”
”Si eu am primit 3 X 2 facturi: 20,22,23 iunie pentru ianuarie, februarie si martie 2023. Mai este timp si pentru altele! Nu s-a terminat luna!!!!”
”Și eu am primit 4, toate ieri”
”Am primit doua ieri și acum e deja miazăzi și nimic. Mă simt sedus și abandonat, oare de ce nu-i mai place de mine? Am greșit oare ceva? Nu mai sunt bărbatul de la începutul relației contractuale?”, sunt doar câteva dintre comentarii
De ce au apărut întârzierile
Potrivit Hidroelectrica, întârzierile au fost generate de implementarea de către companie a unui nou soft de gestiune a clienților. În toamna anului trecut au avut loc și mai multe modificări legislative care au avut impact asupra modalității de calcul a energiei livrate clienților. Apogeul modificărilor a fost atins în luna decembrie când a fost introdusă, pentru două săptămâni, declarația pe proprie răspundere pentru locul principal de consum, unde să fie aplicat tariful plafonat.
Peste un milion de facturi emise
Preşedintele directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, a afirmat, vineri, 23 iunie, într-o conferință de presă, că au fost emise peste un milion de facturi şi a precizat că într-o lună sau două lucrurile se vor stabiliza.
“Foarte curând vom ajunge la zi. Ritmul de emitere este unul care să nu pună o presiune extrem de mare pentru consumatori de aceea există o anumită secvenţialitate cu pr ...citeste mai departe despre "Clienții Hidroelectrica, îngropați în facturi: ”Am primit două în aceeași zi/ Nu se mai opresc”" pe Ziare.com