Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce soft gestiune trebuie sa alegi pentru magazin?

Ce soft gestiune trebuie sa alegi pentru magazin?


Cele mai multe pierderi pentru un magazin se datoreaza in mare parte unui inventar administrat gresit. Iar acest lucru afecteaza, de asemenea, si satisfactia clientilor.

Daca si tu te afli inca printre cei care isi gestioneaza stocurile si implicit, inventarul, in mod manual, cu ajutorul unor foi de calcul, atunci afacerea ta va avea de suferit mai devreme sau mai tarziu. Si vei realiza ca este momentul in care poti simplifica si eficientiza o mare parte dintre sarcini, intr-un mod corect, cu ajutorul unui soft gestiune.

Gestionarea corecta a stocurilor iti ofera posibilitatea de a optimiza spatiile de depozitare si facilitatile acestora.

Ce semnifica insa gestionarea stocurilor pe scurt: supravegherea si organizarea produselor pe care tu le comercializezi in magazinul tau, intr-un mod foarte productiv si eficient.

Gestionarea stocurilor este o parte a managementului de aprovizionare si te poate ajuta sa supraveghezi, prin intermediul soft-ului de gestiune, dar si sa facilitezi vanzarea acestora.

De ce sa alegi un soft de gestiune pentru magazin?

Un soft de gestiune te va ajuta sa:

  • Intelegi nevoile actuale si sa realizezi operatiuni eficiente, la costuri accesibile;
  • Sa reduci costurile, tinand finantele sub control;
  • Sa oferi servicii de calitate clientilor, oferindu-le acestora satisfactie garantata.

Cum alegi cel mai potrivit soft de gestiune?

Pentru a determina care este cel mai potrivit soft de gestiune pentru tine, in primul rand trebuie sa afli ce doresti de fapt de la acest software. Vrei sa economisesti timp in urmarirea inventarului? Sau vrei sa te ajute cu evaluarea stocurilor? Vrei sa te ajute cu calculul cifrei de afaceri, astfel incat sa iti poti planifica mult mai bine bugetul?

Un soft de gestiune te va ajuta sa urmaresti ori de cate ori doresti inventarul, caci acesta are posibilitatea de a emite rapoarte si analize clare. Si, conform studiilor, magazinele mici nu si-au creat o rutina din verificare a inventarului, ceea ce duce iremediabil la pierderi. Acest lucru se datoreaza in mare parte deteriorarii sau expirarii produselor pe care le oferi la vanzare. Insa, acest software iti ofera optiunea de a controla inventarul si de a identifica surplusul de anumite produse sau lipsa din stoc a altora.

Unul dintre cele mai simple si eficiente programe de gestiune este POB Soft Retail, acest avand o interfata pentru vanzare si una de gestiune, ceea ce face posibil ca fiecare vanzara sa apara automat in stocul acelei categorii de produse.

In plus, realizarea unui inventar necesita mult timp si energie din partea ta, ca proprietar de magazin, dar si a angajatilor. Si probabilitatea de aparitie a greselilor umane este foarte mare. Acest program de gestiune POB Soft te va ajuta sa verifici stocurile in timp real si sa exporti toate informatiile in programul de contabilitate, pentru a putea emite rapoartele necesare.

Analiza datelor in timp real te va ajta sa ai la indemana intotdeauna rapoarte clare prin intermediul carora vei putea tine o evidenta precisa, iar POB Soft Retail exact cu asta se ocupa, intr-un mod extrem de usor si eficient, atat pentru cei cu cunostinte medii in domeniul comertului si IT, cat si pentru cei care se afla la inceput de drum. Iar in cazul in care ai nevoie de ajutor, poti opta pentru asistenta!

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 156 ori
Citeste mai multe despresoft magazin gestiune magazin