Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Beneficiile apelarii la o agentie PPC specializata pe campanii Google Ads

Beneficiile apelarii la o agentie PPC specializata pe campanii Google Ads


O campanie Google Ads rentabila este atunci cand cheltui X RON, vei primi in schimb XX RON, adica cel putin dublul investitiei. Asa ca pentru fiecare ban cheltuit trebuie sa primesti 2 bani in schimb.

Acest lucru este un beneficiu al unei astfel de promovari online pentru fiecare afacere. Dar nu este usor, deoarece nu poti doar sa realizezi si sa setezi un anunt pe Google Ads si apoi gata, adica sa speri ca oamenii vor cumpara produsul sau serviciul de la tine.

Acesta este unul din motivele pentru care au aparut agentii PPC specializate. Ele gestioneaza multiple campanii proprii, dar mai ales pentru clientii acestora, se informeaza periodic de schimbarile care pot interveni pe platforma, incearca diferite metode de optimizare si audiente pentru fiecare cont, campanie, anunt in parte etc.

Dar de ce sa apelezi la o agentie PPC specializata? Iata 5 beneficii ale apelarii la o astfel de agentie:

1. Optimizarile pe care le poate realiza

Agentia de PPC poate optimiza campaniile mult mai rapid decat tine. De ce? Pentru ca are timp sa analizeze, stie unde sa caute ce poate fi optimizat, are experienta pe mai multe conturi cu diverse domenii sau afaceri.

2. Targetare exacta

Targetarea exacta sau specifica se creaza atunci cand ai un anumit profil de client care doresti sa iti achizitioneze produsele sau serviciile.

In plus, aceasta targetare te ajuta sa ajungi mai repede la persoanele interesate de produsele ori serviciile tale.

3. Targetare ampla

Targetarea ampla sau generala ajuta foarte mult pentru unele companii, dar trebuie sa te bazezi pe algoritmul Google, care de cele mai multe ori stie ce anunturi sa arate si carui tip de utilizator.

4. Controlul bugetului

Atunci cand o campanie PPC foloseste un buget mare dar nu are conversii suficiente inseamna ca respectiva campanie nu este rentabila. Astfel, trebuie sa se analizeze toate setarile realizate si apoi se poate optimiza si bugetul ca in final sa ai o campanie PPC eficienta.

5. Raportare specifica

Fiecare agentie PPC va sti ce rapoarte sa iti transmita pentru a intelege ce si cum merge, ce nu merge si ce fel de campanii a implementat.

Astfel, din multitudinea de raportari pe care le poti vedea intr-un cont Google Ads vei avea doar un rezumat concis si real.

Concluzie

Toate aceste beneficii depind de specializarea agentiei. Cat de mult cunoaste ceea ce face. Asa ca ai grija ce alegi deoarece sunt o multitudine de agentii de marketing online care se ocupa si de PPC, dar care pot sa aiba si alte servicii si sa nu fie specializate exact pe o promovarea Google Ads.

Cum iti dai seama ca o agentie de marketing online este specializata pe PPC? Din serviciile pe care le furnizeaza, de pe site-ul acesteia. Daca furnizeaza si alte servicii, vezi daca are echipa specializata pe Google Ads (de pe site sau intreband direct), dar citeste-le si fiecare studiu de caz PPC ca sa iti dai seama ce poate realiza.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 231 ori
Citeste mai multe despregoogle ads campanii Google Ads