De cele mai multe ori, succesul nu vine cu prima incercare. Cei mai cunoscuti antreprenori de astazi au trecut cel putin o data printr-un esec inainte de a da lovitura.
Povestea clasica a afacerii de succes se tese de-a lungul unui parcurs sinuos. Nu este si cazul lui Caleb Garrett si Alex Moreno de la Hawkers, companie cu sediul in Spania care produce ochelari de soare.
Cu "arme" ca social media si publicitate pe Facebook, cei doi au transformat Hawkers intr-o companie de 60 de milioane de dolari, in doar doi ani, scrie Inc.com.
A avut o contributie importanta si atitudinea lor "nesabuita", dispusi fiind sa incerce orice. De altfel, nu aveau prea multe de pierdut, investitia initiala ridicandu-se la 300 de dolari.
Cand s-a hotarat sa lanseze Hawker, Moreno, CEO-ul companiei, stia ca vrea sa faca un produs accesibil, cu un pret rezonabil si apreciat de cat mai multe persoane.
Hawkers intra pe o piata dominata de Luxottica, gigantul italian care detine branduri ca Prada, ...citeste mai departe despre "Au transformat 300 de dolari intr-o afacere de 60 de milioane, in doar doi ani" pe Ziare.com