Pentru a-i convinge pe cei care le trec pragul sa cumpere mai mult, magazinele recurg la strategii atat de subtile incat, fredonand o melodie in drum spre casa, nici nu ne dam seama cum portofelul nostru devine mai usor.
Muzica este unul dintre aceste instrumente de marketing si este folosita din ce in ce mai mult de comercianti pentru a-si spori vanzarile, scrie BBC.
Magazinul Harvey Nichols din Knightsbridge, Londra, apeleaza la serviciile firmei de consultanta Music Concierge, care realizeaza playlisturi personalizate pentru comercianti.
Ideea este sa creezi atmosfera potrivita, pentru ca oamenii sa petreaca mai mult timp in magazin si, astfel, sa cumpere mai mult, spun reprezentantii Harvey Nichols.
Daca inainte foloseau muzica ambientala sau o lista de melodii selectate de managerul magazinului, marile branduri au trecut la un alt nivel, exploatand din plin puterea muzicii de a schimba dispozitia clientilor.
Magazine, hoteluri, baruri, restaurante, spa-uri, cluburi ...citeste mai departe despre "Ai facut prea multe cumparaturi? De vina ar putea fi muzica pe care o asculti" pe Ziare.com