Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Adidas mizeaza in 2014 pe Cupa Mondiala din Brazilia pentru vanzari record

Adidas mizeaza in 2014 pe Cupa Mondiala din Brazilia pentru vanzari record


Grupul german Adidas, al doilea mare producator mondial de echipamente sportive, se asteapta ca vanzarile inregistrate de divizia sa de fotbal sa treaca pentru prima data pragul de doua miliarde de euro in 2014, anul in care Brazilia va gazdui Cupa Mondiala.

Adidas este unul din cei sase parteneri globali de marketing pentru urmatoarea editie a Cupei Mondiale. La fel ca si la precedentele editii, compania germana va furniza balonul oficial al competitiei si, de asemenea, va echipa intre opt si zece din echipele in cursa, in functie de rezultatele calificarilor. In schimb, rivalul american Nike va sponsoriza echipa gazda Brazilia, una din cele mai populare echipe din lume, transmite Reuters.

"Prin Cupa Mondiala ne vom evidentia inca odata pozitia de lider", a declarat marti directorul general de la Adidas, Herbert Hainer, intr-o conferinta de presa. "Adidas este lider mondial in domeniul fotbalului, in termeni de vanzari, putere de inovatie si vizibilitatea brandului", a adaugat Hainer.

Acesta a subliniat ca campionatul european din 2012 a permis Adidas sa inregistreze vanzari de 1,7 miliarde de euro in domeniul fotbalului, iar grupul vrea sa mentina vanzarile la acelasi nivel si in 2013 in pofida absentei unor mari turnee internationale in acest an.

Pe termen mediu, obiectivul Adidas este sa treaca in fata liderului Nike si sa ajunga la vanzari anuale de 17 miliarde de euro in 2015 comparativ cu 14,9 miliarde de euro anul trecut.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1712 ori