73% dintre locatiile inchise din cauza pandemiei de COVID-19 nu au programul actualizat in Google - Care este solutia?

Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 14:05
1448 citiri
73% dintre locatiile inchise din cauza pandemiei de COVID-19 nu au programul actualizat in Google - Care este solutia?

Intr-o perioada in care schimbarea nu ne-a dat nici cel mai mic ragaz, modificand peste noapte felul in care eram obisnuiti sa traim, mii de businessuri afectate se vad obligate sa gaseasca rapid noi modalitati de repozitionare in piata.

Pentru a veni in sprijinul acestora, DWF lanseaza o campanie de Local SEO prin care isi propune sa ajute companiile cu locatii fizice inchise, oferind gratuit diagnoza pentru 10.000 de conturi Google My Business.

Ideea a venit din dorinta de a fi solidari nu doar cu clientii nostri, ci si cu alte businessuri afectate de aceasta pandemie care a schimbat total regulile jocului, considerand ca este momentul in care trebuie sa actionam rapid pentru a-i ajuta pe cei asupra carora modificarile impuse de starea de urgenta si deciziile autoritatilor au avut un impact direct.

73% dintre businessurile cu locatii fizice nu au programul actualizat in GMB

Pentru a masura nevoile pietei, DWF a realizat un studiu ale carui rezultate ne arata ca 73% dintre businessurile cu locatii fizice inchise ca urmare a masurilor impuse prin ordonantele militare nu au programul actualizat in Google My Business.

Aceasta informatie este bazata pe prospectarea a 1.673 de locatii ce apartin unor businessuri care fac parte din toate domeniile de activitate afectate.

"Traim vremuri in care este mai clar ca niciodata ca avem nevoie unii de altii si ca fiecare gest de solidaritate conteaza. Astfel, credem ca este un moment oportun pentru lansarea acestei initiative.

Inspirati de nevoile actuale ale miilor de businessuri afectate, facem front comun cu toti cei care intind o mana de ajutor in aceasta perioada si ne bucuram sa contribuim la sprijinirea companiilor prin aceaste diagnoze a locatiilor din Google My Business.

Practic, este vorba despre o campanie prin care DWF va ajuta afacerile locale sa isi identifice eventualele probleme avute in rezultatele cautarilor locale si sa se pregateasca corespunzator pentru revenirea la viata obisnuita." - Cristina Ghenea, coordonator al programului.

Ce include campania Local SEO by DWF?

Mai precis, campania prin care DWF isi propune sa ajute businessurile cu locatii fizice, inchise ca urmare a masurilor impuse de autoritati, presupune realizarea unei diagnoze ample asupra profilului de Google My Business, calculand nivelul de Local Authority pe care brandul il are.

Asa cum binecunoscutul DA - Domain Authority (dezvoltat de cei de la Moz) este un important indicator SEO, cand vine vorba despre prezenta in cautarile locale, LA - Local Authority este principalul KPI relevant. Acesta este calculat pe o scara de la 1 la 100, iar valoarea sa este formata din media tuturor elementelor urmatoare:

- Brand Health - pentru care masuram eforturile depuse de organizatia ta pentru crearea de continut relevant;

- Influence Health - pentru care sunt evaluate interactiunile audientei cu profilul tau;

- Listing Health - unde se verifica consistenta listarilor si a informatiilor completate in profilul GMB (23 de campuri);

- Reputation Health - pentru care masuram reputatia brandului, raportat la numarul si calitatea recenziilor;

- Engagement Health - pentru care masuram gradul si timpul in care ai oferit raspuns la recenziile primite de la clienti.

Cum te poate ajuta verificarea indicatorului de Local Authority pe care il are compania ta

Ca urmare a stabilirii acestui indicator, vei avea o imagine mai clara asupra masurilor care se impun pentru cresterea vizibilitatii in rezultatele cautarilor locale. Practic, o diagnoza pe Local Authority iti ofera insight-uri relevante cu privire la comportamentul potentialilor clienti care iti cauta sau descopera brandul, astfel ca te poate ajuta sa intocmesti un plan coerent pentru:

- o mai buna optimizare a prezentei brandului in rezultatele cautarilor locale;

- gestionarea corecta a locatiilor din Google My Business;

- actualizarea informatiilor de baza si a programului;

- postarea de mesaje adaptate potentialilor clienti care cauta sau descopera brandul;

- gestionarea eficienta a review-urilor.

Cui i se adreseaza campania?

Lansarea acestei campanii vizeaza, mai intai de toate, clientii deja existenti in portofoliul SEO al DWF.

Astfel, printre beneficiarii acestui proiect se numara deja Dertour, cu peste 80 de agentii, MatHaus by Arabesque, cu aproximativ 30 de locatii, Anna Cori, cu magazine atat in Romania, cat si in Republica Moldova, dar si alte branduri precum Farmec, Librariile CLB, Fashion House sau F64.

Ce ne dorim, insa, este sa extindem acest proiect astfel incat sa ajutam, in limita a 10.000 de locatii, cat mai multe businessuri prezente in mediul offline, cu locatii inchise prin ordonantele militare emise de autoritati.

Astfel, initiativa DWF se adreseaza oricarei companii sau brand, indiferent de dimensiune sau de domeniul de activitate din care face parte. Mai precis, pot fi businessuri din zonele:

- sanatate: farmacii, clinici sau cabinete medicale private, clinici sau cabinete de stomatologie, cabinete de tehnica sau imagistica dentara etc;

- HoReCa: hoteluri, pensiuni, restaurante, agentii de turism, organizatori de evenimente etc;

- beauty: saloane de infrumusetare, de masaj, coaforuri etc;

- servicii: benzinarii, banci etc;

- profesii liberale: cabinete notariale sau de avocatura;

- altele, precum statii ITP, spalatorii auto, florarii samd.

De ce sa iti listezi businessul in Google My Business?

Prezenta in Google My Business le ofera businessurilor cu locatii fizice posibilitatea de a atrage clienti si de a interactiona cu acestia atunci cand ei le cauta compania pe Google.

Cu ajutorul profilului de GMB poti sa fii prezent in cautarile Google si pe Google Maps si sa raspunzi la recenzii, sa postezi fotografii cu produse sau oferte speciale si sa adaugi sau sa modifici informatiile despre companie.

Practic, iti poti optimiza interactiunile cu clientii pentru a obtine rezultate mai bune, precum si pentru a evidentia si a spori vizibilitatea site-ului in cautarile Google si pe Google Maps.

Noi, la DWF, avem deja experienta a peste 7 ani de interactiune cu brandurile care au ca obiectiv cresterea vizibilitatii online.

Infiintata in 2013, agentia noastra este formata din peste 30 de specialisti SEO si are in grija 100+ de campanii active. Astfel, cu ajutorul tuturor cunostintelor dobandite de-a lungul timpului, speram ca prin acest nou proiect sa contribuim activ la sprijinirea businessurilor afectate in perioada starii de urgenta si a pandemiei de coronavirus.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#DWF Local SEO, #agentie SEO, #marketing online , #Stiri Companii