Cea de-a saptea editie a conferintelor Marketing in Direct se va desfasura pe 24 septembrie, la Stejarii Country Club din Bucuresti.
In cadrul evenimentului participantii au ocazia sa afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui sa le aplice in business-ul lor pentru a ajunge cat mai aproape de consumator.
Este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.
Cei 13 speakeri vor aborda tema generala de interes a conferintei de anul acesta - "Marketing digital sau promotii offline?" si totodata vor oferi sfaturi si informatii utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor sa isi dezvolte business-ul in directia corecta.
Chris Arnold, unul dintre speakers prezenti este fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra.
Inainte de a infiinta propria agentie de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creatie ale unor agentii de renume precum Saatchi & Saatchi si in acelasi timp a reusit sa isi extinda contributia, aducand industriei de marketing o sursa de inspiratie - cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodata la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing - Brand Republic.
Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys va vorbi despre rolul marketingului online si offline in cadrul conferintelor MID, dar si despre importanta comunicarii eficiente in functie de comportamentul consumatorului.
"Una dintre asteptarile consumatorului este sa ii spui o poveste pe care sa o creada si sa-si doreasca sa fie parte din ea.
Daca povestile sunt despre produse si servicii, nu este storytelling. Este o brosura. Tu esti cel care da maretie povestii."
In cadrul evenimentului vor fi prezenti specialisti de top precum Mihaela Tatu - Trainer acreditat ANC, Hortensia Nastase - VicePresident Creative Services Lowe Group, Iolanda Staniloiu - Owner IdeaS mark't, Andreea Munteanu - Managing Director Vivid Events2, Despina Andrei - Manager Comunicare si Strangere de Fonduri UNICEF, Mugur Patrascu - Owner iLeo, Vasile Alboiu - Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu - Managing Director Atip Design, Alin Angheluta - Manager General Marketing Zoom Expert, Stefan Iarca - Country Head Possible si Mihai Nasaudean - General Manager Good Afternoon.
Mai multe detalii despre desfasurarea conferintelor pe site-ul evenimentului.
Oferta corporate speciala pana pe 14 septembrie: cumperi 3 bilete, platesti 2!