Sony propune o gama noua de televizoare LCD pentru retail

Miercuri, 13 Iunie 2007, ora 03:00
1249 citiri

La scurt timp dupa ce Dell a anuntat ca renunta la afacerile cu televizoare LCD, Sony a lansat o gama noua de televizoare cu ecrane plate, care se caracterizeaza prin pret redus si diagonala mare, fiind gandita special pentru marii retaileri din lumea intreaga, cu produse de la 299 de dolari bucata.

Fara a da foarte multe detalii, oficialii Sony au declarat ca noua strategie a companiei vizeaza lansarea in marile magazine a "unei noi game" de produse LCD, in urmatoarele doua luni.

Lansarea face parte din noua orientare a Sony, care vera sa targeteze mai multe grupuri de consumatori, dincolo de statutul sau de brand premium.
Produsele realizate special pentru retail nu vor fi de gasit in magazinele mai mici, care vor avea insa acces la alte modele, astfel incat sa nu existe o concurenta intre canalele de distributie.

Astfel, Sony spera sa vanda mai multe produse la diverse categorii de public. Considerat unul din cei mai mari vanzatori de televizoare, daca nu chiar numarul unu mondial, Sony are din ce in ce mai multe probleme cu furnizorii mai mici, care isi permit sa vanda televizoare foarte ieftine, eventual produse in China.

Deseori, firmele mici nu colaboreaza cu magazinele specializate in electronica, ci direct cu marii retaileri, carora le fac oferte speciale pentru vanzari mari de echipamente, distribuite in toata lumea. Astfel, companii cvasi-necunoscute, ajung sa aiba peste noapte vanzari de talie mondiala.

Noua gama de produse Sony va fi probabil produsa tot in China, iar preturile vor fi la concurenta cu ceilalti productori, sau macar aproape de ei. "Modelele cu diagonala de 50 de inci devin preferatele publicului, pentru ca este dimensiunea perfecta pentru high-definiton", a explicat un oficial Sony.

Compania sustine ca a reusit o vreme sa isi mentina profitabilitatea mergand in contra valului. Desi preturile televizoarelor au scazut simtitor, Sony a reusit sa profite de statutul de brand premium si sa creasca preturile in medie cu 10%, au declarat sus si tare oficialii companiei.

Caracteristici precum design-ul, functiile de personalizare, asortarea cu sisteme hoem cinema si altele au facut ca seria Bravia sa fie una de succes. Produsul cel mai bine vandut este cel cu diagonala de 40 de inci, in timp majoritatea competitorilor vand televizoare LCD de 32 de inci. Probabil tocmai de aceea Sony mizeaza de acum inainte pe 50 de inci, pentru ca firmele concurente vor ataca segmentul 40 de inci cu produse ieftine.

Sony se va axa pe rezolutia de 1080 de pixeli, ia anul acesta va lansa un televizor de numai 299 de dolari special pentru retail.

In privinta sistemelor home cinema, Sony a anuntat ca va reduce simtitor preturile la playerele Bue Ray DVD. Anul trecut s-au vandut la nivel mondial circa 100.000 de playere Blue Ray (laser albastru, cu o capacitate de stocare mai mare), asta fara a calcula si consolele PS3. Anula cesta probabil ca vanzarile vor fi mai mari.

Bloombiz

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...