Casa de moda italiana Prada a inregistrat un profit de 1,547 milioane de euro in prima jumatate a acestui an, in crestere cu 36,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul majorarii cererii in mai multe regiuni ale lumii, in special in Asia.
Aceste rezultate s-au datorat cresterii vanzarilor in regiunea Asia Pacific, unde acestea au avansat cu 45%, Europa (37,3%), Japonia (34,2%) si continentul American (31%), potrivit CPP-Luxury.
"Cresterea afacerii s-a datorat in special brandurilor Prada si Miu Miu, care au crescut cu 40,5% si, respectiv, 23,6%", au spus oficialii Prada. Brandul de lux si-a dezvoltat reteaua de retail in prima jumatate a anului, prin deschiderea a 28 de magazine. Numarul total de magazine operate direct de Prada a ajuns la 414 la sfarsitul lunii iulie.
Cei mai mari jucatori de pe piata de lux anunta profituri in crestere
Brandurile europene de lux mizeaza pe piata din China