Pretul actiunilor Groupon a scazut sub valoarea stabilita in oferta publica initiala a companiei, fapt ce arata ca investitorii nu au totala incredere in industria reducerilor zilnice.
Actiunile au scazut cu 2,6 procente pana la 18,77 dolari pe actiune, miercuri, in timp ce marti au mai pierdut 6,6 procente in urma publicarii unui sondaj a Susquehanna and Yipit, scrie Bloomberg.
Conform sondajului, aproximativ 50% din companiile care au oferit vouchere de reducere online nu planuiau sa mai faca acelasi lucru in urmatoarele sase luni.
"Factorul de risc este enorm pentru companiile care ofera astfel de reduceri," a declarat un analist din Massachusetts.
Pentru a continua sa creasca, compania Groupon ar trebui sa isi micsoreze tariful pe care il aplica tranzactiilor realizate prin intermediul site-ului sau.
Astfel, este pentru a doua oara de la oferta publica initiala facuta in noiembrie, cand pretul actiunilor a scazut sub 20 dolari.
Groupon este unul dintre cei mai mari provideri de oferte pe internet, strangand discounturi la restaurante, hoteluri, tratamente spa si alte bunuri si servicii.