Lantul de retail electro-IT Flanco anunta lansarea campaniei Black Week, desfasurata in perioada 22-27 martie 2012, ce va oferi, in toata reteaua de magazine din tara, reduceri de pana la 50% la peste 2.000 de produse din gama.
Toate produsele disponibile in reteaua Flanco si care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse intre 3 si 10%. Initiativa organizarii Black Week vine pe fondul succesului deosebit inregistrat de Black Friday in noiembrie 2011.
Black Week este o campanie de marketing care are ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de pret, in vederea stimularii apetitului de consum al clientilor, intr-o perioada care nu este in mod traditional varf de sezon in electroretail, dar care vine in intampinarea nevoilor de achizitii dinaintea Sarbatorilor de Pasti, au spus oficialii companiei.
Flanco estimeaza ca Black Week va tripla incasarile unei saptamani obisnuite, valoarea vanzarilor inregistrate in perioada 22-27 martie urmand a se ridica la 35 milioane lei. Flanco estimeaza ca traficul in magazine pe perioada promotiei va fi de 450.000 de vizitatori.
Potrivit reprezentantilor Flanco, intr-o luna obisnuita din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se afla in promotie, fenomen care s-a amplificat in contextul economic dificil al ultimilor ani.
In ceea ce priveste categoriile de produse care vor inregistra cele mai bune vanzari in cadrul Black Week, Flanco estimeaza ca vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, masinile de spalat, combinele frigorifice, aparatele foto si aspiratoarele.