Producatorul de computere Dell a semnalat o modificare a strategiei sale de a-si vinde produsele direct utilizatorilor finali, dupa ce a semnat un parteneriat cu gigantul american de retail Wal-Mart, relateaza Sofia News Agency.
Producatorul de computere, care trece printr-o perioada mai putin fasta, spera ca acest parteneriat va duce la majorarea vanzarilor, chiar daca marja de profit va fi redusa.
Succesul grupului Dell este legat de modelul practicat pana in acest moment, de a vinde produsele proprii direct clientilor, fara intermediari, mai intai prin telefon, apoi prin comenzi pe internet, insa in ultima perioada vanzarile au fost reduse.
Dell a fost afectat recent de scaderea cotei de piata din cauza presiunii venite din partea concurentului direct Hewlett Packard si din partea rivalilor asiatici, ce vand produse ieftine, fiind confruntat si cu o ancheta privind rezultatele sale financiare.
Pentru Wal-Mart, parteneriatul va duce la o extindere a departamentului sau de electronice. Initial, Wal-Mart va comercializa doua modele tip desktop, vandute pentru sub 700 de dolari, in peste 3.500 de magazine in Statele Unite ale Americii.
Bloombiz
(Sursa: NewsIn)