Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Uimeste-ti clientii cu reclamele tale

Uimeste-ti clientii cu reclamele tale
Aceste sfaturi te vor ajuta sa atragi privirile tuturor. In orice categorie de produse, jumatate din public se afla in zona shopping-ului relational iar cealalta jumatate va gandi in termeni de tranzactie.Un client care gandeste in termeni de tranzactie:

1. Se gandeste pe termen scurt.

2. Ii pasa doar de tranzactia facuta in ziua respectiva

3. Savureaza procesul de negociere si cel de achizitionare.

4. Ii este teama doar sa nu plateasca mai mult decat este nevoie

5. Este dispus sa petreaca mult timp investigand

6. Se considera un expert

7. Cantareste orice tranzactie in functie de pret

Asadar, clientii care gandesc astfel sunt intotdeauna cei care raspund cel mai rapid publicitatii. Si actiunile lor sunt previzibile. Desi nu este recomandabil din punct de vedere moral sa tintesti acesti clienti, o vei face oricum, asa ca de ce sa nu stii cum sa faci asta bine. Iata cum sa scrii reclamele care actioneaza instant:

1. Pentru inceput alege un produs care are atractie universala. Reclamele tranzactionale nu creeaza dorinta, ele doar profita de acea dorinta care exista deja.

2. Redu pretul sub ceea ce se considera un discount tipic. Cu cat este mai dezirabil un produs, cu cat pretul sau este mai mic cu atat va fi traficul mai mare si mai rapid.

3. Explica de ce oferi reducerea de pret. Volumul traficului va fi direct proportional cu credibilitatea pe care o dai disperarii tale.

4. Creeaza urgenta printr-un timp limita. "Preturi mici in fiecare zi" poate fi un motto rezonabil pe termen lung pentru un brand, dar nu este un motiv sa te grabesti in magazin AZI.

5. Ofera discount pentru o marca foarte respecabila care nu are discount-uri de obicei. Un pret mic nu impresioneaza pe nimeni cand sunt indoieli in privinta calitatii.

6. Nu folosi generalitati, nu sunt de incredere. Evita frazele ambigue de genul "reducere de pana la 70 la suta" si actele vagi de renuntare de genul "pentru anumite produse".

7. Programeaza o repetitie mare pentru reclamele TV sau cele de la radio, si foloseste o a doua culoare (de exemplu rosu) pentru cuvintele cheie ale reclamei din ziar, pentru a accentua ideea de urgenta.

Balanseaza acesti factori si traficul magazinului tau va creste rapid. Dar ai grija: cu cat vei folosi mai des aceste trucuri, cu atat ele vor avea efect mai mic.

Vei stii ca ai o companie dependenta de publicitatea tranzactionala atunci cand vei gasi clienti care te vor intreba: "Cand este perioada de discount pentru acest produs?".

Pretul platit pentru utilizarea acestei strategii este acela ca-ti obisnuiesti clientii sa astepte urmatoarele discounturi. Urgenta devine diminuata cu fiecare reclama "Reduceri" pe care o scrii. Un numar de studii pe loialitatea clientului a relevat clar ca acei clienti care vin doar pentru preturile scazute pleaca spre concurenta din cauza aceluiasi motiv.

Bloombiz.ro Newsletter
Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1097 ori