Kazahii de la KazMunaiGaz, compania care a cumparat Rompetrol, au anuntat ca nu vor sa renunte la acest brand, si au infirmat zvonurile potrivit carora Rompetrol ar urma sa fie inlocuit de Litro.
In opinia lui Dmitry Grigoryev, CFO al grupului, brandul Rompetrol reflecta foarte bine piata si nu va fi inclouit de Litro, noul concept de statie premium dezvoltat de grupul Rompetrol.Brandul Litro a fost creat pentru a corespunde nevoilor de repozitionare pe piata, a declarat Grigoryev, intr-un interviu acordat Money.ro.
"Daca potentialul pietelor e mai mic, atunci vom schimba focusul si ne vom regandi prezenta acolo, probabil concentrandu-ne pe zonele unde putem face mai mult profit, mai degraba decat sa ramanem pe segmente neprofitabile", a precizat CFO grupului Rompetrol.
Potrivit kazahului care detine a doua functie din organigrama Rompetrol, grupul de firme estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ sapte miliarde de dolari in acest an, si pierderi "la jumatatea" celor de anul trecut.
Anul trecut, Rompetrol a avut pierderi de 296 milioane de dolari, dar Grigoryev nu a mentionat cifra exacta a pierderilor estimate de grup pentru acest 2009.