Farmec Cluj-Napoca a raportat in 2011 o crestere a afacerilor de peste 15% in lei, respectiv 17,5% in euro fata de 2010, la 110,9 milioane lei (26,2 milioane euro), a anuntat marti producatorul roman de cosmetice.
"Chiar daca in ultimii doi ani cifra de afaceri a Farmec a crescut cu peste 10%, anul acesta suntem mai ponderati in estimari si am bugetat o crestere doar cu 5%. Consideram ca 2012 va fi un an dificil pentru toata economia romaneasca, indiferent de piata pe care activam. Vom continua strategia de lansare de noi game de produse si avem un plan de investitii pus la punct, dar ramanem precauti", a declarat directorul general, Mircea Turdean.
De asemenea, pentru acest an, Farmec are in vedere consolidarea pozitiei pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, al produselor demachiante si al celor pentru tratamentul parului.
Conform datelor furnizate de agentia de cercetare Nielsen, in 2011, Farmec a fost lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de piata de 21,8% din punct de vedere cantitativ si lider pe segmentul tratamentelor de par, cu o cota de piata de 28,35% valoric si 16,05% cantitativ.
O alta directie pe care Farmec isi va intensifica eforturile este piata produselor de curatenie, segmentul pentru ingrijirea bucatariei, a baii si a obiectelor sanitare.
Pentru acest an compania si-a bugetat 600.000 euro pentru investitii, respectiv pentru achizitia de echipamente tehnologice noi si modernizarea liniilor de productie, cat si catre amenajarea spatiilor de birouri, achizitia de echipamente noi de lucru, programe de reabilitate termica a cladirilor.
Farmec detine marci precum care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Compania exporta in prezent in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite, Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.