The Flower Society, un fel de Private Banking cu flori

Sambata, 17 Octombrie 2015, ora 00:00
5108 citiri
The Flower Society, un fel de Private Banking cu flori
Foto: Raluca Jordan (Arhiva personala)

Totul a inceput dintr-o joaca: doua tinere se pregateau sa mearga la o petrecere cand, una dintre ele, si-a dat seama ca rochia neagra pe care o alesese pentru eveniment era cam saraca.

Se simtea nevoia unui accesoriu. Creative, imediat le-a venit ideea sa o accesorizeze cu o coronita din floarea soarelui. Efectul a fost impresionant.

Apoi, ele au inceput "sa se ia la intrecere" pentru a vedea care dintre ele creeaza cel mai spectaculos buchet pentru aniversarile din familie si petrecerile prietenilor.

Pana intr-o zi cand...

"...cand ne-am dat seama ca job-ul nostru de la banca nu ne mai face sa ne simtim implinite si ca adevarata noastra pasiune sunt florile. In plus, noi ca temperament eram si suntem nonconformiste, calitate pe care am hotarat sa o fructificam intr-un business cu flori. Si asa am creat The Flower Society - Unexpected Flower Arrangements, o afacere in care creativitatea joaca rolul principal", spune Raluca Jordan, manager The Flower Society, intr-un interviu acordat Business24.

In primul an de activitate, The Flower Society a realizat mai mult aranjamente pentru petreceri de nunta, de la buchetul miresei pana la aranjamentul de pe mesele invitatilor, buchete pentru persoane fizice ale caror comenzi le primeau de pe site sau prin recomandari.

Totul a plecat de la o pasiune comuna a doua prietene. Dar, pe langa pasiune, orice business are nevoie de investitie si un plan de afaceri. Voi cum ati procedat?

Afacerea cu aranjamentele florale surprinzatoare am inceput-o cu o investitie mica. La inceput, atelierul a fost chiar la mine acasa. Apoi, pentru ca am inceput sa ne dezvoltam, usor-usor ne-am permis chiria si cheltuielile cu utilitatile intr-o casa foarte frumoasa de pe strada Mantuleasa.

Pe langa pretul atragator, stim sigur ca buchetele noastre au impresionat prin orginalitate si prin aspectul surprinzator. In plus fata de florile proaspat taiate, avem vase neobisnuite, personalizate de catre noi, terarrium si multe altele care i-au facut pe multi dintre clientii nostri sa exclame "woww"!

Acesta a fost obiectivul nostru principal si ne bucuram ca l-am atins chiar de la inceput.

Exista vreun element care va diferentiaza de concurenta?

Elementele noi, suprinzatoare, serviciile speciale care intuiesc si satisfac dorintele clientilor sunt preocuparile noastre permanente. De exemplu, pentru cei pentru care aniversarile sunt o dulce "corvoada" am introduse serviciul "Lasa aniversarile in grija noastra".

In ce consta concret: clientul ne furnizeaza calendarul aniversarilor din familie si a clientilor&furnizorilor sai, iar noi avem grija ca, fix in ziua respectiva, buchetul de flori sa fie livrat.

Totodata, aranjamentele ce poarta brandul The Flower Society aduc in prim plan ideea de excentric si fresh, avand ''ingrediente'' neobisnuite precum vanilie, busuioc, menta, ciuperci, mure, ciocolata si multe altele.

Nici segmentul corporate nu a fost neglijat.

Datorita creativitatii, echipei The Flower Society nu i-a fost greu sa patrunda in companii care nu se gandisera ca isi pot infrumuseta saptamanal spatiul cu aranjamentele surprinzatoare, tot mai multi manageri optand in cele din urma pentru abonamente anuale.

Valoarea abonamentelor poate varia intre 600 lei/luna 3.000 de lei/luna. In costul acesta intra si refresh-ul ceea ce inseamna ca, la 3 zile dupa livrare, un designer de la The Flower Society revine la sediul companiei si inlocuieste florile care nu mai sunt proaspete.

Totodata, angajatii companiilor care au abonamente la The Flower Society beneficiaza de discount-uri de pana la 10% atat pentru comenzile realizate online, cat si pentru aranjamentele dedicate evenimentelor private (nunti, botezuri, aniversari, petreceri).

Ce credeti ca va face si mai atractivi pentru segmentul corporate?

Asemanator conceptului de Private Banking, am creat pentru clientii nostri si The Flower Society - Private Flower Shop este un serviciu care are mare succes si care estimam ca se va dezvolta si mai mult in perioada urmatoare.

Ce planuri aveti pentru urmatoarea perioada?

Si in perioada urmatoare vom fi alaturi de clientii nostri prin consiliere in ceea ce priveste aranjamentele florale dedicate propriei case sau a sediilor de companii, asa ca, pe viitor, ne veti gasi fie in atelier, fie online pe www.theflowersociety.ro.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Raluca Jordan The Flower Society, #The Flower Society, #business flori , #Manageri