Search Engine Marketing: Ultimele tendinte, prezentate in cadrul unui eveniment dedicat

Marti, 17 Iunie 2014, ora 14:10
1360 citiri
Search Engine Marketing: Ultimele tendinte, prezentate in cadrul unui eveniment dedicat

Cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se vor discuta la Bucuresti in cadrul SEM Days, cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, care va avea loc pe 24 si 25 septembrie.

Dupa succesul evenimentelor SEM Days 2012 si 2013, care au reunit peste 300 de participanti la fiecare editie, cei mai multi dintre ei detinatori de business-uri sau coordonatori ai unor segmente de business online si nu numai, anul acesta evenimentul isi extinde audienta la 500 de persoane, pentru a creste impactul informatiilor oferite in cadrul celor doua zile de prezentari si workshop-uri.

Asadar, pentru orice companie cu prezenta online, SEM Days reprezinta o oportunitate de a afla direct, de la unii dintre cei mai asteptati specialisti in Search Engine Marketing, pe plan international si local, care sunt cele mai noi si competitive solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante si aprofundate prin workshop-uri specifice.

SEM Days isi pastreaza structura de 2 zile: in prima zi de conferinta, participantii vor afla de la generalitati despre marketingul in motoarele de cautare, pana la tehnici de management al reputatiei online, urmand ca in cea de-a doua zi sa aprofundeze functionalitatile instrumentelor specifice de SEM si modul in care acestea livreaza rezultate cuantificabile.

Tot mai multe persoane au tendinta sa realizeze research exclusiv prin deja obisnuita cautare in Google, inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu.

Conform consumerbarometer.com, in 2013, in Romania, 63% dintre cei care au achizitionat servicii si produse au cautat informatii prin intermediul Google, in crestere fata de 59% in 2012. In acest context, depinde de fiecare business cum reuseste sa gestioneze tehnicile de SEO si PPC, asa incat sa devina cat mai vizibil pentru publicul sau relevant, care cauta cele mai bune solutii online.

De aceea, SEM Days va aduce si in acest an la Bucuresti speakeri de renume international, care sa prezinte cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing, pentru marketerii, managerii si antreprenorii interesati de cresterea vizibilitatii in online, cu rezultate masurabille.

SEM Days 2014, cel mai mare eveniment de profil din regiune, organizat de SEO monitor si 2Parale, va oferi informatii de actualitate din domeniu pentru peste 500 de budget owners, manageri de marketing si brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri si antreprenori online.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Search Engine Marketing, #eveniment sem, #sem bucuresti , #Manageri