Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Oprea, Zorile Store: O carte buna imi alunga orice urma de stres

Oprea, Zorile Store: O carte buna imi alunga orice urma de stres


Adelina Oprea face parte din echipa de management a lantului de magazine online si offline Zorile Store, iar cel mai recent proiect al sau este un camping in Vama Veche, proiect pentru care colaboreaza cu sotii Liute, proprietarii agentiei de branding Storience.

Implicarea sa in activitatea magazinului incepe deja sa dea roade: in 2013 cifra de afaceri a depasit doua milioane de euro, iar targetul pentru 2014 este acela de a atinge o cifra de minim patru milioane de euro.

Obiectivele sunt mari, responsabilitatile pe masura, iar pentru a-si pastra echilibrul, Adelina Oprea apeleaza la un truc clasic, mereu castigator:

"Petrec timp cu fetita mea, Robi, ne jucam sau citim impreuna povesti cu printese. In plus, o carte buna imi alunga orice urma de stres", spune aceasta, intr-un interviu acordat Business24.

Spuneti-ne povestea ZorileStore. Cine sunt partenerii dumneavoastra?

ZorileStore este pentru noi ca si o doza de refresh pentru ca: "Fericirea inseamna sa faci si sa ai parte in fiecare zi de lucrurile care-ti plac, fara sa astepti prea mult".

Noi facem o munca ce ne place si chiar daca uneori e obositor, este o oboseala placuta, pentru ca la sfarsitul zilei suntem multumiti de ce am realizat.

Povestea ZorileStore (SC ZorileToys SRL) este una clasica romanesca: oameni care construiesc de la zero cu credinta ca se pot face lucruri frumoase intr-un mod corect.

Nimic nu ar fi fost posibil, daca nu am fi avut parteneri pe masura. Printre primii parteneri care au crezut in noi si ni s-au alaturat ii prezentam pe cei de la Puma. Ne-au ajutat mult.

Ati estimat ca businessul dumneavoastra va atinge vanzari de 1 milion de euro in 2013. S-a adeverit aceasta estimare?

Da, am avut vanzari de 1 milion de euro numai pe zona de online.

Insa SC ZorileToys SRL detine cinci magazine offline in Constanta (Maritimo Shopping Center), Mangalia, Neptun, Costinesti si Vama Veche. Magazinele din Neptun si Costinesti sunt deschise doar pe perioada sezonului estival.

Ce cifra de afaceri a inregistrat ZorileStore.ro in 2013?

Anul 2013 a fost unul bun pentru noi. Cifra de afaceri a depasit 2 milioane de euro.

Ce estimari aveti pentru 2014?

Target-ul nostru este ca la finele anului 2014 sa atingem o cifra de afaceri de minim 4 milioane de euro.

Ati declarat ca vedeti in acest business o referinta pentru industria de ecommerce din Romania. Puteti dezvolta aceasta afirmatie?

Am crezut in ZorileStore inca de cand era doar in faza de concept si discutii. Totusi, cand proiectul a fost lansat, target-ul nostru, al echipei de la ZorileStore a fost sa-l ducem in topul magazinelor online din Romania.

Astazi, dupa aproape trei ani, cei care ne urmaresc ar crede ca am reusit insa noi consideram ca mai avem mult de munca, iar anul acesta va fi unul special pentru noi.

Pregatim inca de anul trecut multe suprize placute - spunem noi.

Cum arata piata din ecommerce din Romania, in 2014?

Cred ca anul acesta ecommerce-ul va intra intr-o noua etapa, una de maturizare. Am invatat cu totii in tot acest timp ca goana dupa trafic nu duce nicaieri si un like nu reprezinta automat si o conversie pentru un magazin online.

Astfel, 2014 este anul in care toata atentia este indreptata catre consumator si daca pana acum incercam cu totii sa facem campanii prin care sa atragem atentia - anul acesta cred ca tot mai multi marketeri vor incerca sa creeze relatie cu acesta.

In online, lucrurile se schimba cu o viteza uimitoare.

Faceti si dumneavoastra cumparaturi online?

Categoric. Din nefericire, desi traim in epoca vitezei, ziua parca are mult mai putine ore decat cele 24 oficiale, deci cumparaturile facute online au devenit o necesitate.

Ce preferati, cumparaturile din magazinele fizice sau cele online?

Online, pentru ca magazinele fizice imi rapesc foarte mult timp. Nu spun ca nu mai cutreier si magazinele fizice uneori dar de cele mai multe ori fac cumparaturi online.

Este si shopping-ul una din pasiunile dumneavoastra?

Shopping-ul nu se regaseste neaparat printre pasiunile mele dar pot afirma ca marketing-ul este vocatia mea. Sunt printre persoanele norocoase, care lucreaza in domeniul preferat.

Mai aveti si alte proiecte profesionale in dezvoltare in acest moment?

Desigur, anul acesta voi face lansarea camping-ului Sandalandala (in Vama Veche), un proiect tot al companiei noastre. Pregatirile au inceput inca de anul trecut, mai exact am lucrat impreuna cu Adriana si Stefan Liute (Storience) la partea de brand si strategie de brand.

Cum alegeti sa va deconectati si sa va petreceti timpul liber?

Petrec timp cu fetita mea, Robi, ne jucam sau citim impreuna povesti cu printese. In plus, o carte buna imi alunga orice urma de stres.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3717 ori