Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Invata sa negociezi ca la Harvard, in Romania

Invata sa negociezi ca la Harvard, in Romania


Daca acum 20 de ani aborda piata din Romania explicand ce inseamna trainingul ca metoda de invatare, astazi Sabin Gilceava face pasul spre a obtine rezultate, alaturi de oameni care au o metodologie bine pusa la punct in negociere.

Fondatorul companiei de consultanta Leverag iti propune cateva secrete ale negocierii care suprapun experienta practica a echipei sale cu experienta de peste 20 de ani de negociere, pe modele dovedite la nivel international ca fiind de succes.

In plus, "mai mult decat a pregati clientii pentru negociere, echipa Leverage ii poate asista (shadowing) sau chiar inlocui in negocieri cu miza ridicata", explica acesta.

Negociere ca la Harvard

Leverage aliniaza piata de negociere autohtona la standardele internationale printr-un parteneriat cu Program on Negotiation, consortiu intre Harvard University, MIT si Tufts University.

Incepand din aceasta toamna, compania introduce in premiera pe piata din Romania un modul de negociere, Bakra Beverage, ce este cuprins si in Negotiation and Leadership - cursul etalon al Program on Negotiation.

Bakra Beverage© este o simulare de negociere intre doua parti (un producator si un distribuitor de bauturi carbogazoase) cu privire la contractul de distributie. Principalele puncte cheie de invatare ale acestei simulari sunt: definirea unei strategii de negociere, identificarea intereselor, folosirea parghiilor si definirea alternativelor la negociere.

Bakra Beverage© este inclus in Negotiation and Leadership - dealing with difficult people and problems, cursul etalon al PON.

Pana in prezent, Leverage a mai adus pe piata din Romania o alta licenta de la Harvard: Oil Pricing.

Aceasta este in top 5 simulari de negociere la nivel international si a fost dezvoltata de Roger Fisher, fondatorul PON si coautor "Getting to yes" - cea mai cunoscuta carte din domeniul negocierii. Simularea genereaza numeroase oportunitati de observare si analiza a dinamicii grupului si a modului in care se iau deciziile.

Atat Bakra Beverage, cat si Oil Pricing au fost dezvoltate de consultanti in negociere si profesori Program on Negotiation - Harvard Law School, in baza situatiilor de negociere cu care s-au confruntat in cei peste 30 de ani de studiere a negocierii si medierii conflictelor.

Autorii lor sunt implicati in diverse negocieri globale, atat politice, cat si de afaceri.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1773 ori
Citeste mai multe desprenegociere Harvard cursuri negociere