Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Oana Dinu, Infinite Love: Parfumeria "value for money"

Oana Dinu, Infinite Love: Parfumeria "value for money"


Expresia "value for money" incepe sa capete tot mai mult sens intr-un context economic nu tocmai roz. Antreprenorul Oana Dinu stie foarte bine acest lucri si mai stie ca pasiunea unei femei pentru parfumuri poate fi greu pusa la incercare in astfel de momente.

Si ea este, la randul sau, pasionata de aromele imbietoare pe care marile branduri le propun iar in urma unei vizite in America, dorinta sa de a incepe un business in domeniul frumusetii a capatat un impuls si a devenit realitate.

Oana Dinu a adus in Romania Infinite Love, un brand ce exista deja in Europa si Statele Unite de cinci ani. Prin el, antreprenorul le propune doamnelor sa poarte cele mai extravagante parfumuri la preturi accesibile. Iar reactia doamnelor nu a intarziat sa apara.

Cererea a fost atat de mare incat, la doar un an de cand a adus franciza in tara, a deschis deja sapte magazine fizice si unul online.

"Cred ca fiecare trebuie sa-si descopere parfumul semnatura, iar asta poate fi un proces costisitor, insa prin parfumurile Infinite Love sper sa aduc o alternativa mai buna clientilor roman", spune Oana Dinu, intr-un interviu acordat Business24.

Care este ideea care a stat la baza crearii unor parfumuri asemanatoare cu marile branduri?

Infinite Love este prezent in Europa si in State de aproximativ 5 ani.

Ideea care a stat la baza crearii parfumurilor asemanatoare cu cele ale marilor case de parfumuri a fost de a le face mai accesibile pentru persoanele pasionate care vor sa isi diversifice gerderoba de parfumuri.

Cand am adus brandul m-a incurajat succesul lor pe plan international, mai ales in Statele Unite, unde l-am si mirosit prima oara. Din informatiile celorlate francize europene, stim ca vanzarile in Romania urmeaza acelasi trend ascendent ca in Germania si Bulgaria

Cum ati descoperit brandul Infinite Love?

Fiind femeie, am fost atrasa de domeniul parfumurilor in primul rand ca si consumator. Ca si om de afaceri insa, am simtit ca acest model de produs poate fi destul de fezabil in perioada de criza, perioada care influenteaza bugetul fiecarui consumator.

Chiar daca acum nu se mai resimte criza la fel de mult ca in anii trecuti, consumatorul roman s-a invatat sa aprecieze mai corect valoarea financiara a unui produs.

Dupa o analiza atenta a pietei si a competitorilor, am decis sa preiau reprezentanta brandului Infinite Love in Romania si sa fim prima parfumerie "value for money".

Care a fost momentul in care ati decis ca ar putea avea succes in Romania?

Ideea unui brand de beauty foarte accesibil persista de mult timp in mintea mea.

Eram in cautarea unui produs de consum accesibil oricui, cu recurenta in achizitie, necesar si perfect adaptabil perioadei economice in care traim.

Parfumurile Infinite Love sunt un astfel de produs. Asa am decis ca ar putea avea succes in Romania. A fost o decizie rationala, bazata pe analize si studii, dar recunosc ca a fost vorba si de al saselea simt si pasiunea mea pentru parfumuri.

Care a fost investitia dumneavoastra in aceasta franciza?

Investitiile sunt diferite si nu ma refer doar la aspectul financiar, ci si la cel moral, al timpului. De asemenea, o data cu deschiderea magazinelor am observat ca investitiile se fac in mod continuu, nu poti pune stop.

O mare investitie a fost curajul de a incepe, riscul de a pierde tot, ambitia de a reusi. Restul se concretizeaza in banalul necesar financiar specific afacerii fiecaruia.

La doar un an de la momentul in care ati adus franciza in Romania, aveti deja sapte magazine aici plus un magazin online. Spuneti-ne mai multe despre vanzarile pe care acest concept le-a adus in acest an.

Dezvoltarea a fost un pic fortata si cam rapida fata de ceea ce ne propusesem pentru primul an.

Bazandu-ne pe analiza concurentiala si incurajati fiind de reactia pozitiva a clientilor, am decis sa avansam cu deschiderea de magazine, ultimul fiind cel din Mega Mall.

Magazinul online insa face parte din proiectul initial de dezvoltare, cred foarte mult in achizitia online a consumatorilor romani. Pentru asta am dezvoltat si un site accesibil usor de pe desktop sau mobile, pentru a putea raspunde unui public cat mai larg, mereu in miscare.

Cunosteati acest public deja, inainte sa aduceti Infinite Love in Romania?

Nu cunosteam neaparat publicul, cat nevoile lui.

Observam clar ce se intampla in piata, tendinta fiecaruia de a obtine beneficii cat mai apropiate standardului individual cu costuri cat mai reduse, bine exemplificat de principiul "value for money".

Parfumul joaca un rol destul de important in viata fiecaruia - ne influenteaza starea de spirit si devine chiar identitatea noastra. Publicul din Romania are trasaturi specifice cu privire la acest aspect, iar Infinite Love a aparut sa raspunda acestora.

Spuneti-ne mai multe despre aceasta pasiune a dumneavoastra pentru parfumuri.

Sunt foarte atrasa de lumea parfumurilor, o lume marcata de eleganta si frumos.

Asta m-a atras cel mai tare, dar mai ales faptul ca fac lumea parfumurilor accesibila mai multor oameni, si ca prin politica de preturi incurajez audienta sa experimenteze cu parfumurile.

Cred ca fiecare trebuie sa-si descopere parfumul semnatura, iar asta poate fi un proces costisitor, insa prin parfumurile Infinite Love sper sa aduc o alternativa mai buna clientilor romani.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 39966 ori
Citeste mai multe despreOana Dinu Infinite Love